Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52192
Title: Особливості контролю успішності студентів в умовах дистанційного навчання
Other Titles: Features of student performance control in the conditions of distance learning
Authors: Косяк, Валентина Іванівна
Kosiak, Valentyna
Keywords: контроль успішності
дистанційне навчання
комп’ютерне тестування
іноземні студенти
performance monitoring
distance learning
computer-based testing
foreign students
Issue Date: Apr-2021
Publisher: Молодий вчений
Citation: Косяк В.І. Особливості контролю успішності студентів в умовах дистанційного навчання / В.І. Косяк // Молодий вчений. – 2021. - №4(92). – С. 198-201.
Abstract: У статті аналізуються проблеми тестового контролю результатів навчання іноземних студентів підготовчого відділення Національного авіаційного університету в умовах дистанційного навчання. Розглядаються переваги та недоліки тестування на базі комп’ютерної техніки, зокрема з використанням сервісу Google Classroom. Автор розмірковує щодо причин отримання недостовірних та необ’єктивних результатів комп’ютерного тестування та засобів їх усунення. Тестування в умовах дистанційного навчання значно спрощує процес контролю успішності, але через неможливість об’єктивної та всебічної оцінки навчальних досягнень не може бути єдиним засобом перевірки. Дистанційне навчання має бути організоване таким чином, щоб поєднувались різні форми контролю: комп’ютерне тестування, усне опитування (наприклад, за допомогою сервісу Google Meet) та письмові контрольні роботи.
The article analyzes the problems of the test control of the foreign students at Preparatory department in the National Aviation University in conditions of distance learning. Advantages and disadvantages of the computer testing based on Google Classroom are considered. The author considers about reasons getting of unreliable and biased results of computer testing and ways to eliminate them. The testing in conditions of distance learning considerably simplifies performance monitoring process, but due to the impossibility of objective and comprehensive assessment of student achievements, it cannot be the only means of verification. The distance learning should be organized in such a way that different forms of control are combined: computer-based testing, oral interviews (such as Google Meet), and written tests.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52192
DOI: 10.32839/2304-5809/2021-4-92-41
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття Косяк - 2021 №4(92) - online-сторінки-189-201.pdf233.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.