Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52215
Назва: Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Тенденції розвитку та сучасний міждисциплінарний науковий дискурс у галузі маркетингу»
Інші назви: Educational and methodical complex on the subject "Development trends and modern interdisciplinary scientific discourse in the field of marketing"
Автори: Смерічевський, Сергій Францович
Казанська, Олена Олександрівна
Ключові слова: робоча програма
маркетинг
PHD
marketing
work program
тенденції розвитку
учасний міждисциплінарний науковий дискурс
Дата публікації: 13-тра-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Робочу програму навчальної дисципліни «Тенденції розвитку та сучасний міждисциплінарний науковий дискурс у галузі маркетингу» розроблено на основі освітньо-наукової програми та робочих навчальних планів № НДФ-06/02-075/21 підготовки здобувачів вищої освіти третього рівня (доктора філософії) галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг».
The work program of the discipline "Development trends and modern interdisciplinary scientific discourse in the field of marketing" is developed on the basis of educational-scientific program and working curricula № NDF-06 / 02-075 / 21 training of third-level higher education (doctor of philosophy) 07 "Management and administration" specialty 075 "Marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52215
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rp-tendentsіyi-rozvitku-ta-suchasnij-mіzhdіstsiplіnarnij-diskurs-u-galuzі-marketingu.pdfРобоча програма891.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.