Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52275
Title: Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни "Брендинг"
Other Titles: Educational and methodical complex on the subject "Branding"
Учебно-методический комплекс по дисциплине "Брендинг"
Authors: Петропавловська, Світлана Євгенієвна
Petropavlovskaya, Svetlana Evgenievna
Петропавловская, Светлана Евгеньевна
Keywords: маркетинг
marketing
маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
управління маркетинговою діяльністю
market
управления маркетинговой деятельностью
маркетинговая деятельность
Issue Date: 20-Jun-2018
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Матеріали дисципліни розроблені на основі навчальної програми дисципліни «Маркетинг» та «Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.15 №37/роз, Рейтингова система оцінювання (РСО) є невід’ємною складовою робочої навчальної програми і передбачає визначення якості виконаної студентом усіх видів аудиторної та самостійної навчальної роботи та рівня набутих ним знань та умінь шляхом оцінювання в балах результатів цієї роботи під час поточного, модульного та семестрового контролю, з наступним переведенням оцінки за багатобальною шкалою в оцінки за національною шкалою та шкалою ECTS. РСО передбачає використання модульних рейтингових оцінок (поточної, контрольної, підсумкової), а також екзаменаційної або залікової, підсумкової семестрової та підсумкової рейтингових оцінок.
Materials of the discipline are developed on the basis of the curriculum of the discipline "Marketing" and "Guidelines for the development and design of training and working curricula of disciplines", put into effect by the order of 16.06.15 №37 / rose, The rating system of assessment (RSO) is an integral part of the working curriculum and provides for determining the quality of the student's all types of classroom and independent study work and the level of knowledge and skills acquired by scoring the results of this work during current, modular and semester control, followed by the transfer of the score on a multi-point scale to the scores on the national scale and the ECTS scale. RSO provides for the use of modular ratings (current, control, final), as well as examination or credit, final semester and final ratings.
Материалы дисциплины разработаны на основе учебной программы дисциплины «Маркетинг» и «Методических указаний к разработке и оформлению учебной и рабочей учебной программы дисциплин», введенных в действие распоряжением от 16.06.15 №37 / роз, Рейтинговая система оценивания (РСО) является неотъемлемой составной рабочей учебной программы и предусматривает определение качества выполненной студентом всех видов аудиторной и самостоятельной учебной работы и уровня приобретенных им знаний и умений путем оценки в баллах результатов этой работы во время текущего, модульного и семестрового контроля, с последующим переводом оценки многобальной шкале в оценки по национальной шкале и шкале ECTS. РСО предполагает использование модульных рейтинговых оценок (текущей, контрольной, итоговой), а также экзаменационной или зачетной, итоговой семестровой и итоговой рейтинговых оценок.
Description: 075 “Маркетинг” “Маркетинг” 2018 075 "Marketing" "Marketing" 2018 075 "Маркетинг" "Маркетинг" 2018
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52275
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РНП_Брендинг_2018(16).pdfробоча програма206.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.