Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСигидюк, Ярослав Володимирович-
dc.contributor.authorSyhydiuk, Yaroslav-
dc.date.accessioned2021-09-06T06:50:45Z-
dc.date.available2021-09-06T06:50:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСигидюк Я.В. Моделювання середовища модульного мотелю. – Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2021. – 50 с.uk_UA
dc.identifier.other022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52323-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к. арх., доцент Гнатюк Лілія Романівнаuk_UA
dc.description.abstractСучасний рівень розвитку автомобільної інфраструктури в розвинених країнах світу досягає свого піку. Автомагістралі виконуються по передовим світовим технологіям безпеки та ефективності їх будування. Міську інфраструктуру також максимально оптимізують для максимальної ефективності та екологічного покращення світової ситуації в якій стає все більше доступного автотранспорту для кожної людини. Технологічний розвиток також не стоїть на місці, в найближчому майбутньому увага буде акцентуватись на перспективніших варіаціях інфраструктури пересування. Огляд такого поступового промислового та екологічного розвитку в зарубіжних країнах дає зрозуміти – Україні терміново необхідні ефективні зміни в теперішні політичні, економічні, інфраструктурні ситуації в країні. Українські міста та міжміські автодороги постійно страждають від неякісної інженерної частини проектування доріг, неефективного стратегічного планування вантажних автоперевезень які напряму впливають на швидкість технічної втоми дорожніх покриттів. Для звичайних водіїв та водіїв дальніх вантажних перевезень постають доволі архаїчні проблеми, які вже давно були вирішені в країнах Європи та Америки: Водії авто-вантажівок не мають систематизованих, сучасних закладів для короткого відпочинку. Для них державні Галузеві Будівельні Норми передбачають звичайні придорожні асфальтовані майданчики з мінімальними зручностями: базовим мінімальним освітленням та ямою для відходів. Передбачаються також розпливчаті норми для приватних закладів обслуговування. Постійні затори в великих містах через технічні проблеми на автошляхах, їх завантаженість легковими та вантажними автомобілями. Проблема також в неефективному проектуванні важливих вузлів автошляхів. Недостатня кількість та низький рівень обслуговування стоянок перехоплення на окраїнах міст також несе наслідки на самопочуття та здоров’я водіїв на дорогах. Тому для покращення ситуації на автодорогах України, метою роботи було обране проектування стоянки перехоплення – готельного господарства (мотелю) за концепцією модульності конструкцій та вторинного використання сировини для конструкцій.uk_UA
dc.description.abstractThe current level of development of automotive infrastructure in developed countries is reaching its peak. Highways are made according to the world's advanced technologies of safety and efficiency of their construction. Urban infrastructure is also optimized for maximum efficiency and environmental improvement in a global situation in which more and more vehicles are becoming more accessible to everyone. Technological development is also not standing still, in the near future the focus will be on more promising variations in transport infrastructure. An overview of such gradual industrial and environmental development in foreign countries makes it clear that Ukraine urgently needs effective changes in the current political, economic and infrastructural situations in the country. Ukrainian cities and intercity roads constantly suffer from poor engineering design of roads, inefficient strategic planning of freight traffic that directly affects the rate of technical fatigue of roads. For ordinary drivers and drivers of long-distance freight traffic there are quite archaic problems that have long been solved in Europe and America: Truck drivers do not have systematic, modern facilities for short breaks. For them, the state Sectoral Building Standards provide for ordinary roadside paved areas with minimal amenities: basic minimum lighting and a waste pit. There are also vague rules for private service facilities. Constant traffic jams in large cities due to technical problems on highways, their congestion of cars and trucks. The problem is also in the inefficient design of important road junctions. Insufficient number and low level of service of interception parking lots on the outskirts of cities also affects the well-being and health of drivers on the roads. Therefore, to improve the situation on the roads of Ukraine, the purpose of the work was chosen to design an interception parking lot - a hotel (motel) on the concept of modular structures and secondary use of raw materials for structures.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectбакалаврська роботаuk_UA
dc.subjectдизайн інтер`єруuk_UA
dc.subjectготельне господарствоuk_UA
dc.subjectмотельuk_UA
dc.subjectмодульністьuk_UA
dc.subjectвторинне використанняuk_UA
dc.subjectморські вантажні контейнериuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectbachelor workuk_UA
dc.subjectinterior designuk_UA
dc.subjecthotel industryuk_UA
dc.subjectmoteluk_UA
dc.subjectmodularityuk_UA
dc.subjectsecondary useuk_UA
dc.subjectsea freight containersuk_UA
dc.titleМоделювання середовища модульного мотелюuk_UA
dc.title.alternativeModeling of the environment of a modular moteluk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сигидюк_50.pdfПояснювальна записка2.48 MBAdobe PDFView/Open
Альбом_Сигидюк-min.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.