Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52368
Назва: Особливості дизайну інтер’єрів бізнес центрів
Інші назви: Features of interior design business centers
Автори: Савіна, Наталія Олександрівна
Savina, Natalia
Ключові слова: дизайн
інтер’єр
офіс
бізнес центр
фактор
особливості
простір
design
interior
office
business center
factor
features
space
Дата публікації: кві-2021
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Савіна Н. О. Особливості дизайну інтер’єрів бізнес центрів / Н. О. Савіна // Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі : колективна монографія. За заг. ред. д-ра іст. н. В. В. Карпова - Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2021. - С.536-563.
Серія/номер: Сер. 42. Архитектура, проектирование, градостроительство;
Короткий огляд (реферат): Метою досліджень є виявлення характерних сукупних факторів формування інтер’єрів бізнес центрів на основі проведеного системного аналізу. Згідно поставленої мети визначено комплекс основних складових організації офісного простору. На підставі проведених досліджень, визначені функціонально-просторова організація, ергономічні показники, композиційне формотворення, особливості використання кольору і освітлення, декоративних матеріалів, формування фірмового стилю, використання національних мотивів в формуванні дизайну інтер’єрів бізнес центрів. Виділені основні прийоми та засоби. Серед особливостей формування дизайну інтер’єрів офісних центрів слід виділити сукупність багатьох факторів. Функціонально-просторове зонування приміщень офісного центру, ергономічне розташування предметів інтер’єру та меблів, взаємодія колористики та освітлення приміщень, використання предметів декору та озеленення. Тому надзвичайно важливим для сучасної архітектурної практики є систематизований науковий підхід щодо визначення особливостей проектування офісного простору з урахуванням функціонально-планувальних, соціально-психологічних, ергономічних вимог.
The aim of the research is to identify the characteristic aggregate factors of interior design of business centers on the basis of systematic analysis. and lighting, decorative materials, the formation of corporate identity, the use of national motifs in the formation of interior design of business centers. Highlighted the basic techniques and tools. Conclusions. Among the peculiarities of the formation of interior design of office centers should be noted a combination of many factors. Therefore, it is extremely important for modern architectural practice is a systematic scientific approach to determining the features of the design of office space, taking into account the functional-planning, socio-psychological, ergonomic requirements.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52368
ISBN: 978-9934-26-063-6
Розташовується у зібраннях:Архітектура, будівництво, дизайн в освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
536-563-Савіна.pdfстаття1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.