Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРепета, Віктор Кузьмич-
dc.contributor.authorRepeta, Viktor-
dc.date.accessioned2021-10-06T09:53:06Z-
dc.date.available2021-10-06T09:53:06Z-
dc.date.issued2021-10-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52786-
dc.descriptionНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Вища математика» (171)uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області електроніки. Мета викладання дисципліни полягає в тому, щоб навчити студентів володінню відповідним математичним апаратом, який повинен бути достатнім для опрацьовування математичних моделей, пов’язаних з подальшою практичною діяльністю фахівців. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: розвиток логічного та алгоритмічного мислення студентів; оволодіння необхідними теоретичними знаннями та основними напрямами їх застосування в системі дисциплін за спеціальністю; прищеплення первинних навичок математичного дослідження прикладних задач; вироблення вміння самостійно використовувати при розв’язуванні задач необхідні методи та спеціальну літературу.uk_UA
dc.description.abstractThis discipline is the theoretical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of electronics. The purpose of teaching the discipline is to teach students mastery appropriate mathematical apparatus, which must be sufficient for processing mathematical models related to the further practical activities of specialists. The tasks of studying the discipline are: development of logical and algorithmic thinking of students; mastering the necessary theoretical knowledge and their main directions application in the system of disciplines by specialty; instilling primary skills in mathematical research of applied problems; developing the ability to use independently in solving problems is necessary methods and special literature.uk_UA
dc.description.sponsorship1. Дубовик В.П., Юрик І.І. Вища математика: Навч. посібник. – К.: А.С.К., 2001. – 681с. 2. Вища математика: Збірник задач: Навч. посібник / В.Дубовик, І. Юрик, І. Вовкодав та ін.; За ред. В.Дубовика, І. Юрика. – К: 2001 – 480 с. 3. Ластівка І.О., Безверхий О.І., Кудзіновська І.П. Вища математика: навч. Посібник. – К.: НАУ, 2018. – 452 с. 4. Денисюк В.П., Репета В.К. Вища математика: підручник: у 2 ч. – Ч. 1. – 2-е вид. виправ. – К.: НАУ, 2017. – 472 с. 5. Репета В.К. Вища математика: підручник: у 2 ч. – Ч. 2. – 2-е вид. виправ. – К.: НАУ, 2017. – 504 с. 6. Денисюк В.П., Репета В.К. Вища математика. Модульна технологія навчання. Навчальний посібник. Частина 1. К.: Книжкове вид-во НАУ, 2007.–296 с. 7. Денисюк В.П., Репета В.К. Вища математика. Модульна технологія навчання. Навчальний посібник. Частина 2. К.: Книжкове вид-во НАУ, 2007.–276 с. 8. Денисюк В.П., Репета В.К., Гаєва К.А., Клешня Н.О. Вища математика. Модульна технологія навчання. Навчальний посібник. Частина 3. К.: Книжкове вид-во НАУ, 2005.– 444 с. 9. Антоненко В.Ф., Клюс І.С., Горідько Р.В., Чуб Л.О. Вища математика. Модуль 1. Лінійна, векторна алгебра та аналітична геометрія: Навч. посібник. – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2006. – 300 с. 10. Ластівка І.О. Вища математика. Лінійна та векторна алгебра: методичні рекомендації до самостійної роботи / І.О. Ластівка, Н.І. Затула, В.П. Петрусенко. – К. : НАУ, 2019. – 72 с. 11. Ластівка І.О. Вища математика. Вступ до математичного аналізу: методичні рекомендації до самостійної роботи / І.О. Ластівка, І.Ю. Ковтонюк, Л.О. Чуб. – К.: НАУ, 2019. – 44 с. 12. Ластівка І.О., Коновалюк В.С., Ковтонюк І.Ю., Паламарчук Ю.А., Петрусенко В.П., Чуб Л.О. Вища математика. Модуль 3. Невизначений та визначений інтеграли: Навч. посібник– К.:Книжкове вид-во НАУ, 2007. – 208 с. 13. Лубенська Т.В., Чупаха Л.Д., Трофименко В.І. Вища математика. Модуль 4. Диференціальне числення функції багатьох змінних: Навч. посібник. – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2006. – 116 с. 14. Крисак Я.В., Левковська Т.А., Горідько Р.В., Чуб Л.О., Вишневський О.А. Вища математика. Модуль 2. Вступ до математичного аналізу. Диференціальне числення функції однієї змінної: Навч. посібник. – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2006. – 284 с. 15. Затула Н.І., Левковська Т.А. Вища математика. Модуль 5. Диференціальні рівняння: Навч. посібник. – К.: Книжкове вид-во НАУ, 2007. – 144 с 16. Овчинников П.П., Яремчук Ф.П., Михайленко В.М. Вища математика: Підручник. У 2 ч. Ч. 1: Лінійна і векторна алгебра. Аналітична геометрія. Вступ до математичного аналізу. Диференціальне і інтегральне числення.– К.: Техніка, 2000. 17. Денисюк В.П., Баришовець П.П., Репета В.К., Рибачук Л.В. Вища математика. Вибрані питання лінійної алгебри і аналітичної геометрії. Навч. посібник для студентів технічних спеціальностей., К.: НАУ, 2017. – 156 с.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectwork programuk_UA
dc.subjectвекторна алгебраuk_UA
dc.subjectvector algebrauk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectформулаuk_UA
dc.subjectformulauk_UA
dc.subjectматрицяuk_UA
dc.subjectmatrixuk_UA
dc.subjectрівнянняuk_UA
dc.subjectequationuk_UA
dc.subjectпроекціяuk_UA
dc.subjectprojectionuk_UA
dc.subjectплощинаuk_UA
dc.subjectplaneuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Вища математика» (171)uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of the discipline "Higher Mathematics" (171)uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри електроніки, робототехніки і технологій моніторингу та інтернету речей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РПБ_171_2_21_Вища_математика.pdfНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Вища математика» (171)1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.