Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53027
Назва: Мас–медіа як засіб соціального конструювання
Автори: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: мас-медіа
медіакультура
інформаційне суспільство
соціокультурне буття
Дата публікації: 2015
Видавництво: Центродрук
Бібліографічний опис: Ороховська Л.А. Мас–медіа як засіб соціального конструювання //Ороховська Л. А. Медіакультура у дзеркалі філософії історії . Монографія / Л. А. Ороховська. — К. : «Центродрук», 2015. – С. 83-131.
Короткий огляд (реферат): Досліджується еволюція масмедіа як соціокультурного феномену та роль медіакультури в історичному поступі людства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53027
ISBN: ISBN: 978-966-8359-26-2
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ороховська Л.А. Мас–медіа як засіб соціального конструювання.pdf349.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.