Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53059
Title: Економічні аспекти забезпечення конкурентоспроможності міжнародних транспортних перевезень
Other Titles: Economic aspects of security of international transportration
Экономические аспекты обеспечения конкурентоспособности международних транспортных перевозок
Authors: Мізюк, Світлана Георгіївна
Андрієнко, Марія Михайлівна
Keywords: індекс
ефективність
сервіс
перевізник
перевезення
комплексність
Issue Date: 2019
Publisher: Причорноморський науково-дослідницький інститут економіки та інновацій
Citation: Мізюк С.Г., Андрієнко М.М. Економічні аспекти забезпечення конкурентоспроможності міжнародних транспортних перевезень / С.Г. Мізюк, М.М. Андрієнко // Науковий журнал "Причорноморські економічні студії" . - 2018. - Випуск №40. - С. 146-150.
Series/Report no.: Науковий журнал "Причорноморські економічні студії";№40
Abstract: У статті висвітлено питання конкурентоспроможності, що стосуються міжнародних транспортних перевезень; розглянуто комплексну систему показників, які впливають на якість транспортних послуг; обґрунтовано інтегральний показник якості транспортних послуг, що містить індекси, зокрема термін доставки, схоронність вантажу, задоволення попиту, вчасність перевезень, комплексність перевезень; ключовий акцент зроблено на визначенні різниці комплексного показника якості транспортних послуг за використання одного та декількох перевізників. Визначено конкурентоспроможність міжнародних транспортних перевезень, які слід здійснювати з використанням одного виду транспорту та з використанням двох видів транспорту, тобто інтермодального перевезення. За результатами маркетингових опитувань щодо рівня якості сервісу транспортного обслуговування у транспортному центрі вантажовласники віддають перевагу змішаним перевезенням з використанням автомобільного транспорту власника підприємства. Під час порівняння значень показників конкурентоспроможності з використанням двох видів транспорту, де початкові та кінцеві перевізні операції виконує автотранспорт, значення має різницю у 12,1%.
The article covers competitiveness issues related to international transport companies; considered a complex system of indicators that affect the quality of transport services; the integral index of competitiveness of transport services, which has the indices in its structure, is substantiated: delivery time, cargo safety, demand satisfaction, timeliness of transportation, complexity of transportation, etc.; the key aspect is to determine the difference in the indicator of the competitiveness of transport services when using one and several carriers. In the article, the authors do not stop at the indicators that characterize the effectiveness of providing internal processes, which are determined volumetric and qualitative indicators of transport activities of the enterprise and the efficiency of the use of labor resources, which characterize the result of the labor relations of employees with the enterprise. Much attention is paid to the effectiveness of working with clients or external processes and are characterized by indicators that determine the results of the interaction of the enterprise with the external environment and affect the stimulation of clients, such as the level of performance of tasks in the range of service, the rate of satisfaction of container transportation needs, etc. The overall efficiency is characterized by the final results of the transport company’s operations: the cost of revenue per transaction, the profitability of container transportation, etc. In addition, according to the results of a marketing survey of cargo owners who use the services of the container terminal and railway workers, the share of weighting factors of service is determined. The authors determined the complex indicator of a qualitative assessment of the transport service of freight transport in accordance with the above calculated data. According to the results of marketing surveys on the level of quality of service of transport services in the transport center, the cargo owners give preference to mixed transport using the motor transport of the owner of the enterprise. When comparing the indicators of competitiveness with the use of two modes of transport, where initial and final transport operations are carried out by motor transport, the value has a difference of 12.1%.
В статье освещены вопросы конкурентоспособности, касающиеся международных транспортных перевозок; рассмотрена комплексная система показателей, влияющих на качество транспортных услуг; обоснован интегральный показатель качества транспортных услуг, который содержит индексы, в частности срок доставки, сохранность груза, удовлетворение спроса, своевременность перевозок, комплексность перевозок; ключевой акцент сделан на определении разницы комплексного показателя качества транспортных услуг при использовании одного и нескольких перевозчиков. Определена конкурентоспособность международных транспортных перевозок, которые следует осуществлять с использованием одного вида транспорта и с использованием двух видов транспорта, то есть интермодальных перевозок. По результатам маркетинговых опросов касательно уровня качества сервиса транспортного обслуживания в транспортном центре грузовладельцы отдают предпочтение смешанным перевозкам с использованием автомобильного транспорта собственника предприятия. При сравнении значений показателей конкурентоспособности с использованием двух видов транспорта, где начальные и конечные перевозочные операции выполняет автотранспорт, значение имеет разницу в 12,1%.
Description: 1. Андрієнко М.М. Особливості функціонування ринку транспортних послуг. Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління. 2004. № 2. С. 68-69. 2. Ареф’єва О.В., Запорожець Т.С. Підхід до формування конкурентоспроможності господарського потенціалу підприємств. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. 2012. № 35. URL: http://ecobio.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/ view/3 063pdf (дата звернення: 20.03.2019). 3. Галабурда В.Г., Соколов Ю.И. Комплексная оценка качества транспортного обслуживания. Железнодорожный транспорт. 1999. № 5. С. 60-64. 4. Макаренко М.В. Основні засади формування конкурентоспроможності транспортних послуг. Залізничний транспорт. 2004. № 6. С. 36-39. 5. Мізюк С.Г. Системи управління та регулювання послуг на транспорті (закордонний досвід). Праці ІІІ міжнародної наукової конференції (м. Дніпропетровськ, 15-17 грудня 2003 р.). Дніпропетровськ, 2003. С. 192-195. 6. Московой Е.А. Совершенствование системы организации железнодорожных контейнерных перевозок и повышение их конкурентоспособности : дисс. … канд. экон. наук : спец. 08.00.05. Москва, 2003. 149 с. 7. Павоне Дж. Оценка качества транспортных услуг. Железные дороги мира. 1998. № 1. С. 23-30. 8. Сич Є.М., Богомолова Н.І., Андрієнко М.М., Кислий В.М. Економічні аспекти контейнерноконтрейлерного обслуговування клієнтури залізничного транспорту : монографія. Київ, 2007. 392 с. 9. Соколов Ю.И. Методы оценки качества транспортного обслуживания грузовладельцев : дисс. … канд. экон. наук : спец. 08.00.05. Москва, 2000. 175 с. 10. Цветов Ю.М., Лысенков В.А. Совершенствование взаимодействия различных видов транспорта при контейнерных перевозах. Киев : Знание, 1980. 20 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53059
ISSN: 2524-0900
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.