Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53067
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна
dc.contributor.authorРадченко, Ганна Анатоліївна
dc.date.accessioned2021-11-01T09:56:00Z-
dc.date.available2021-11-01T09:56:00Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53067-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries;4
dc.titleТеоретичні передумови формування концепції еколого-відповідального маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeПроблеми економіки: науковий журналuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
problems-of-economy-2017-4_0-pages-319_325.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.