Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53108
Название: Мас-медіа як складова людської комунікації
Авторы: Ороховська, Людмила Анатоліївна
Ключевые слова: мас-медіа
медіакультура
масова комунікація
соціокультурне буття
Дата публикации: 2011
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Ороховська Л. А. Мас-медіа як складова людської комунікації / Л. А. Ороховська // Вісник національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія : зб. наук. праць. — К. : НАУ, 2011. — № 1 (13). — С. 135—138.
Краткий осмотр (реферат): У статті проводиться дослідження ролі мас-медіа в системі людської комунікації за рівнем соціально обумовленої масштабності спілкування.
В статье проводится исследование роли масс-медиа в системе человеческой коммуникации по уровню социально обусловленной масштабности общения.
The article investigates the role of the mass-media in the system of human communication depending on its social scale
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53108
Располагается в коллекциях:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)
Наукові статті кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ороховська Л. А. Мас-медіа як складова людської комунікації.pdf173.76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.