Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53130
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКнязєва, Тетяна В'ячеславівна-
dc.date.accessioned2021-11-01T10:02:07Z-
dc.date.available2021-11-01T10:02:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53130-
dc.description.abstractРобота на зовнішніх ринках потребує від спеціалістів підприємств–суб’єктів ЗЕД вивчення практики та закономірностей ціноутворення у міжнародній торгівлі. Ці знання дозволяють їм ефективно проводити кон’юнктурно–цінову роботу і в результаті успішно реалізовувати у конкретних експортно–імпортних операціях. Метою модулю «Міжнародна політика ціноутворення» є формування у студентів системи знань щодо процесу міжнародного ціноутворення з урахуванням теорії та практики функціонування світового ринку, формування в них практичних навичок грамотного розрахунку та обґрунтування зовнішньоторгових цін. Основні завдання – ознайомити студентів з основами та особливостями ціноутворення у міжнародній торгівлі, видами цін (перш за все світової), що застосовуються у практиці світової торгівлі; розглянути загальні теоретичні підходи до ціноутворення та застосувати їх до практики розрахунку зовнішньоторгових цін; закріпити студентам вміння обґрунтовувати зовнішньоторгові ціни та розраховувати ефективність експортно–імпортних угод з урахуванням цінового фактору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДонецький державний університет управлінняuk_UA
dc.titleМіжнародний бізнес. Конспект лекцій. Модуль: міжнародна політика ціноутворенняuk_UA
dc.typeBooken
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
титул.doc301 kBMicrosoft WordView/Open
КОНСПЕКТ_ТЕКСТ.doc675.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.