Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53132
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМізюк, Світлана Георгіївна
dc.contributor.authorАреф'єва, Олена Володимирівна
dc.contributor.authorРащепкін, Максим Дмитрович
dc.date.accessioned2021-11-01T10:02:07Z-
dc.date.available2021-11-01T10:02:07Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМіжнародні економічні відносини та світове господарство : науковий вісник / Ужгород: [Науковий вісник ужгородського національного університету], 2018 / Мізюк С.Г. , Ареф`єва О.В., Ращепкін М.Д. // Науковий вісник. – 2018. – № 1. – С. 5-9. - ISSN 2413-9971.uk_UA
dc.identifier.issn2413-9971
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53132-
dc.description1. Ареф’єва О.В., Запорожець Т.С. Підхід до формування конкурентоспроможності господарського потенціалу підприємств. Проблеми підвищення ефективності інфраструктури. 2012. № 35. Т. 1. С. 30–34. 2. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. / Б.Є. Бачевський, І.В. Заблодська, О.О. Решетняк. К.: Центр учбової літератури, 2009. 400 с. 3. Бугай В.З., Горбунова А.В., Клюєва Ю.В. Теоретичні основи формування потенціалу підприємства. Вісник Запорізького національного університету. 2011. № 1. С. 27–33. 4. Булкакова О.В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 13. Ч. 1. С. 31–36. URL: http://www.visnyk-econom. uzhnu.uz.ua/archive/13_1_2017ua/9.pdf. 5. Управління потенціалом підприємства: навч. посіб. / І.З. Должанський, Т.О. Загорна, О.О. Удалих, І.М. Герасименко, В.М. Расщупкіна. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 362 с. 6. Квасницька Р.С., Тарасюк М.В. Структуризація потенціалу підприємств. Вісник КНТЕУ. 2017. № 1. С. 73–82. 7. Коваленко М.А., Іванець О.О. Теоретичне обґрунтування сутності потенціалу підприємства. Економічні інновації. 2011. № 45. С. 112–117. 8. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 352 с. 9. Лапин Е.В. Экономический потенциал предприятия: монография. Сумы: Университетская книга, 2002. 310 с. 10. Лозовський О.М., Дрончак І.В. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101–104. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)__25. 11. Никифоренко В.Г., Кравченко В.А. Роль іміджу в створенні конкурентних переваг підприємства. Науковий вісник Одеського національного економічного унівеситету. Економіка, політологія, історія. 2017. № 4(246). С. 69–83. 12. Прохорова В.В., Тарасюк Д.С. Формування економічного потенціалу підприємства: теоретичний аспект. Економіка та управління підприємствами. Економіка і регіон. 2015. № 4(53). С. 35–39. 13. Сафонов Ю.М., Завізєна Н.С. Управління потенціалом підприємства: навч. посіб. Одеса: Апрель, 2011. 234 с. 14. Турило А.А. Потенціал підприємства: сутність та методологічні підходи до визначення. Економічний вісник. 2014. № 3. C. 65–71. 15. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексюк О.І. Потенціал підприємства: формування та оцінка: навч. посіб. К.: КНЕУ, 2004. 316 с. 16. Хоменко Я.В., Резнікова О.С. Фактори конкурентоспроможності підприємств металургійної галузі в умовах глобалізації. Академічний огляд. 2013. № 2(39). С. 154–161. 17. Штимер Л.Т. Теоретичні аспекти економічної сутності категорії «потенціал матеріальних ресурсів підприємства». Економічні науки. Серія «Облік і фінанси». 2011. Вип. 8(29). Ч. 1. С. 516–522. 18. Miziuk V., Miziuk S. Assessment of risk innovation in order to ensure the economic security of airlines. Proceedings of National Aviation University. 2014. № 66(1). Р. 61–69.uk_UA
dc.description.abstractВ статті узагальнено особливості формування економічного потенціалу з урахуванням його основних складників. Розглянуто особливості управління економічним потенціалом підприємства з урахуванням чинників впливу макро- та мікросередовища. Досліджено вплив економічної безпеки, іміджу та конкурентоспроможності підприємства на формування економічного потенціалу підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe paper justifies the specifics of enterprise economic capability development, taking into account the main compoment of such a capability. The authou consider the specifics of the enterprise economic capability management, taking into account the factor influencing the marco environment. The author also analyze the influence of economic security, image and competitiveness of the enterprise on the enterprise economic capability development.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обобщены особенности формирования экономического потенциала с учетом его основных составляющих. Рассмотрены особенности управления экономическим потенциалом предприятия с учетом факторов влияния макро- и микросреды. Исследовано влияние экономической безопасности, имиджа и конкурентоспособности предприятия на формирование экономического потенциала предприятия.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУжгородський національний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;№22/1
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectекономічний потенціалuk_UA
dc.subjectчинники зовнішнього середовища підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.titleОсобливості формування економічного потенціалу підприємств із позиції економічної безпекиuk_UA
dc.title.alternativeSpicific of enterprise capability development based on economic securityuk_UA
dc.title.alternativeОсобености формирования экономического потенциала предприятия с позиции экономической безопасностиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Особливисті формування економічного потенціалу.pdf401.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.