Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХалецька, Леся Пилипівна-
dc.contributor.authorKhaletska, Lesia-
dc.date.accessioned2021-12-09T11:55:26Z-
dc.date.available2021-12-09T11:55:26Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationХалецька, Л. Цифрові інструменти візуалізації інформації у викладанні дисципліни «Міжнародна інформація та бізнес» / Л. Халецька //Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання: монографія / відп. ред. Тюрменко І. І. – Київ : НАУ, 2021. – С.224–239.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53322-
dc.description.abstractОднією з найприкметніших ознак сьогодення у багатьох сферах діяльності, зокрема й у сфері освіти, є перенавантаження інформаційними потоками в умовах інформаційного вибуху. Його наслідком є як ускладнення процесу управління інформацією, так і ускладнення процесу навчання для всіх його суб’єктів. Враховуючи цей факт, а також особливості мислення сучасного покоління здобувачів освіти, зокрема вищої, необхідним є запровадження ефективних у сучасних умовах технологій навчання. Це включає в себе зокрема здійснення спеціальної підготовки навчального матеріалу перед його поданням здобувачам вищої освіти. Саме візуалізація надає можливість представити інформацію у доступному, зрозумілому для сприйняття вигляді, у чітких, логічно вибудуваних формах. Метою дослідження є розкриття ролі візуалізації інформації в освітньому процесі, з’ясування змісту поняття «візуалізація інформації» та суміжних понять, надання загальної характеристики засобам і прийомам візуалізації, цифровим інструментам візуалізації, представлення можливостей і досвіду використання цифрових інструментів візуалізації інформації під час вивчення дисципліни «Міжнародна інформація та бізнес».uk_UA
dc.description.abstractOne of the most remarkable signs of the present in many spheres of activity, including education, is information overload. Its consequence is both complication of the information management process and complication of the learning process for all its subjects. Considering this fact, as well as peculiarities of thinking of modern generation of applicants for education, particularly higher education, it is necessary to introduce effective learning technologies in modern conditions. This includes the preparation of training material before it is presented to applicants for higher education. It is visualization that provides an opportunity to present information in an accessible, comprehensible form, in clear, logically structured forms. The purpose of the study is to reveal the role of information visualization in the educational process, to clarify the content of the concept of “information visualization” and related concepts, to provide a general description of visualization tools and techniques, digital visualization tools, to present opportunities and experiences of using digital information visualization tools when studying the discipline “International Information and Business”.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвізуалізація інформаціїuk_UA
dc.subjectзасоби і прийоми візуалізації інформаціїuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectinformation visualizationuk_UA
dc.subjectmeans end methods of information visualizationuk_UA
dc.subjecteducational activitiesuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.titleЦифрові інструменти візуалізації інформації у викладанні дисципліни «Міжнародна інформація та бізнес»uk_UA
dc.title.alternativeDigital tools for information visualization in teaching the discipline “International Information аnd Business”uk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.subject.udc719:[94+008](02)]uk_UA
Appears in Collections:Монографія "Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
М_3.8_Стр. 224-239.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.