Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53370
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмілянець, В.В.-
dc.date.accessioned2021-12-15T07:00:13Z-
dc.date.available2021-12-15T07:00:13Z-
dc.date.issued2021-10-21-
dc.identifier.citationСмілянець В.В. Розвиток інноваційного потенціалу в контексті маркетингового підходу // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 111-112uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53370-
dc.description1. Olena Palyvoda, Oksana Karpenko, Olena Bondarenko, Svitlana Bonyar and Andrea Bikfalvi (2018). Influence of network organizational structures on innovation activity of industrial enterprises. Problems and Perspectives in Management, 16(3), 174-188. Scopus DOI:10.21511/ppm.16(3).2018.14 2. . Tulchynska, O. Vovk, O. Popelo, S. Saloid, O. Kostiunik. Innovation and investment strategies to intensify the potential modernization and to increase the competitiveness of microeconomic systems. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.6, June 2021, pp. 161-168. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202106/20210622.pdf, https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.6.22 3. Reshetnikova, I., Smerichevskyi, S., Polishchuk, Y. Multican Marketing as an Innovation Technology of Providing Services in the Conditions of Globalization of the Banking Market. Marketing and Management of Innovations. 2019. Issue 3. Pp. 142–150. http://doi.org/10.21272/mmi.2019.3-11-
dc.description.abstractВ дослідженні обґрунтовано актуальність маркетингового забезпечення процесів управління інноваційним потенціалом. Визначено основні функції, що реалізуються при управлінні розвитком інноваційного потенціалу авіаційного підприємств в межах маркетингової концепції. Автором деталізовано напрями формування стратегічних орієнтирів для розвитку інноваційного потенціалу авіаційних підприємвт в межах маркетингової концепції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectавіаційне підприємствоuk_UA
dc.subjectрозвиток потенціалуuk_UA
dc.titleРозвиток інноваційного потенціалу в контексті маркетингового підходуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Смілянець.pdfТези конференції270.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.