Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53393
Title: Соціал-медіа маркетинг як тренд цифрової трансформації економіки
Authors: Степанов, І.В.
Keywords: соціал медіа маркетинг
діджиталізація
соціальні мережі
цифрові технології
економіка
Issue Date: 21-Oct-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Степанов І.В. Соціал-медіа маркетинг як тренд цифрової трансформації економіки // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 116-117
Abstract: Розглянуто питання впливу цифрових технологій на маркетингові процеси в суспільстві. Проаналізовано необхідність застосування соціал-медіа маркетингу під час цифрової трансформації економіки.
Description: 1. Статистика DIGITAL 2021 JULY GLOBAL STATSHOT REPORT: сайт статистичних звітів Datareportal. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2021-july-global-statshot 2. Статистика кількості користувачів в соціальних мережах: сайт статистики Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53393
Appears in Collections:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Степанов.pdfТези конференції279.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.