Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53579
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНосач, Ганна Євгеніївна-
dc.date.accessioned2022-01-04T09:48:48Z-
dc.date.available2022-01-04T09:48:48Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.citationНосач Г.Є. Управління логістичним сервісом в інтегрованих ланцюгах постачання імпортних товарів. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 125 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53579-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Смерічевська Світлана Василівнаuk_UA
dc.description.abstractБеручи до уваги важливість інтеграції ланцюга поставок у науковій літературі та зростаючого аутсорсингу логістики, ця робота спрямована на вивчення ролі логістичних компаній у підтримці інтегрованих ланцюгів постачання та ефективності клієнтів. Сьогодні на логістичному ринку України функціонує значна кількість логістичних та транспортно-експедиторських компаній. Враховуючи таку кількість компаній, висока й конкуренція на ринку логістичних послуг, і компанію продовжують шукати нові шляхи виділення компанії як унікальної в плані надання логістичного сервісу. Для надання логістичного сервісу та забезпечення адекватності його параметрів вимогам організацій замовників в інтегрованому ланцюгу постачання на практиці необхідно розробити теоретико-методичні засади формування логістичного сервісу для інтегрованих ланцюгів постачання для логістичних компаній, які обрали принципи клієнто-орієнтованості ключовими у своїй діяльності. Попри значний вклад щодо розвитку теоретико-методологічних засад формування та розвитку логістичного сервісу в ланцюгах постачання, питанням його логістичному сервісу в інтегрованих ланцюгах постачання приділено мало уваги. У сучасній фаховій літературі не сформовано бачення щодо логістичного сервісу в інтегрованих ланцюгах постачання. Актуальними дотепер залишаються питання комплексності послуг та їх формування в логістичний сервіс в сценаріях обслуговування. Вирішення цих завдань вимагає теоретичного осмислення та розроблення підходів і методичного інструментарію до управління інтегрованим логістичним сервісом, для якого стандартні рішення, що ґрунтуються на прискоренні процесів товароруху та інтенсифікації логістичних операцій, не спрацьовують. Розв’язання зазначених завдань неможливе в межах окремих підприємств із класичними підходами до управління. Тому необхідно розробити підходи до інноваційного розвитку логістичних компаній, що здійснюють обслуговування для забезпечення їх прибутковості, належної репутації та високої конкурентної позиції на цільових ринках.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістична компаніяuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectлогістичний сервісuk_UA
dc.subjectінтегровані ланцюги постачанняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectімпортні товариuk_UA
dc.subjectмеханізм управління логістичним сервісомuk_UA
dc.titleУправління логістичним сервісом в інтегрованих ланцюгах постачання імпортних товарівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_НОСАЧ Г.Є..pdfДипломна робота1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.