Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛук’янчук, Τетяна Βалеріївна-
dc.date.accessioned2022-01-11T09:40:23Z-
dc.date.available2022-01-11T09:40:23Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.citationЛук’янчук Т. В. Система управління гелікоптером з розв’язкою керуючих впливів. – Кваліфікаційна робота, Національний авіаційний університет, – Київ, 2021, – 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53702-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: проф. кафедри АКІК, к.т.н., проф. Філяшкін Микола Кирилович.uk_UA
dc.description.abstractРізна ступінь автоматизації та взаємодій пілота з автоматикою визначає різні способи управління повітряним судном: - ручне (штурвальне) управління з можливим застосуванням засобів часткової автоматизації (демпферів, автоматів стійкості, автоматів регулювання управління); - суто автоматичне управління, коли пілот повністю виключений з контуру управління й виконує функції більш високого рівня (задає програму та режим польоту; контролює стан ЛА та його систем, позакабінний простір; приймає оперативні рішення для перемикання режимів роботи САУ або вимикає САУ). Між цими граничними за ступенем автоматизації способами управління існують варіанти автоматизованого управління: сполучене (сумісне) управління, директорне (командне) управління та комбіноване управління. У теперішній час існує тенденція розподілу САУ на системи поліпшення пілотажних характеристик і на систему траєкторного управління. Директорне та комбіноване управління вирішує задачі управління рухом ЛА за складними траєкторіями й будується як система траєкторного управління. А сумісне управління базується на контурах стійкості та керованості, тобто є системою поліпшення пілотажних характеристик. На відміну від літака гелікоптери мають гірші характеристики стійкості та керованості. Гелікоптер, як об’єкт управління, статично стійкій за кутами крену та тангажа, однак цього не можна казати про динамічну стійкість гелікоптера, поведінка якого характеризується коливальною нестійкістю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectвертолітний уніфікований автопілотuk_UA
dc.subjectгіроветикальuk_UA
dc.subjectінерціальна навігаційна системаuk_UA
dc.subjectматематична модельuk_UA
dc.subjectпілотажно-навігаційний комплексuk_UA
dc.subjectлітальний апаратuk_UA
dc.subjectлогарифмічна амплітудно-частотна характеристикаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleСистема управління гелікоптером з розв’язкою керуючих впливівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Лукянчук.pdfКваліфікаційна магістерська робота з пояснювальною запискою2.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.