Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54000
Title: Міжнародні маркетингові стратегії авіакомпаній на світовому ринку авіаперевезень
Authors: Торопова, Анастасія Олександрівна
Keywords: дипломна робота
маркетингова стратегія
авіакомпанія
соціальні мережі
стратегії авіакомпаній
міжнародні стратегії
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: В умовах кризи та невизначеності в усіх галузях економіки гостро постає питання переходу маркетингу на якісно новий рівень, пошуку та впровадження маркетингових інструментів, які сприятимуть безболісному і швидкому виходу з кризи. Починаючи з грудня 2019 року, світова спільнота знаходиться під впливом пандемії коронавірусу COVID-19, яка призвела до значних людських втрат, потужно вплинула на соціально-економічне життя населення та його споживчі звички, внесла корективи у маркетингову діяльність підприємств, а також кардинально змінила тренди глобальної економіки. В умовах невизначеності першочергове значення для авіакомпаній набуває вивчення споживчих трендів та їх врахування при розробці комплексу маркетингових заходів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проєкту: доцент, к.е.н. Набок Інна Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54000
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТороповаАО_Кваліфікаційна робота.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.