Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМихалочкін, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2022-01-24T14:05:06Z-
dc.date.available2022-01-24T14:05:06Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54153-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: Котелянець В.В.uk_UA
dc.description.abstractЗ розвитком сфери обслуговування, з’являться стандарти які кожен бізнес має впроваджувати для підтримки високого рівня послуг що надаються клієнту та розвиток компанії в цілому. Такими стандартами можна назвати наприклад дотримання чіткого алгоритму прийняття замовлення, виконання та оплати. Другим прикладом може бути швидкість виконання замовлення, яка впливає на настрій замовника та кількість виконаних замовлень за день. Мета моєї кваліфікаційної роботи розробити веб додаток для ефективної комунікації між працівниками СТО, для швидкого введення замовлення та чіткого контролю стадій замовлення, що зменшить вплив людського фактору за попередить конфлікти на роботі. Компанії СТО не звикли розвивати сучасний підхід для оптимізації однотипних процесів, що забирають багато робочого часу та спричиняють помилки. Працівники сто записують необхідні на паперових листках, відразу після діагностики, коли їх руки в мазуті. Також дуже часто не вистачає спеціальних листків для написання запчастин. Тоді майстри використовують перший папір який попав під руку. Ці листки можуть бути навіть пошкоджені. Потім ці листки відносять до менеджера який спілкуються з клієнтами. Йому потрібно розібрати почерк спеціаліста та визначити які запчастини потрібно додати до замовлення. Далі цей лист відносять до менеджера запчастин. Він також розбирає що там написано та прописує вартість кожної запчастиниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФаховий коледж інженерії та управління Національного авіаційного університетуuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectпрограмний модульuk_UA
dc.subjectWEB-додатокuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectCRM-системиuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleВеб-додаток для ефективної комунікації робітників СТОuk_UA
dc.title.alternativeWeb application for effective communication of service station workersuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
dc.subject.udc004uk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти фахового коледжу інженерії та управління НАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом.pdfпояснювальна записка526.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.