Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54379
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛук'янчук, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorЛукьянчук, Сергей Александрович-
dc.contributor.authorLukyanchuk, Sergey Alexandrovich-
dc.date.accessioned2022-02-15T12:09:55Z-
dc.date.available2022-02-15T12:09:55Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54379-
dc.descriptionНавчальна дисципліна «Репутаційний менеджмент» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення та оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених розпорядженнями №071/роз. від 10.07.2019 р., № 088/роз, від 16.10.19 та відповідних нормативних документів.uk_UA
dc.description.abstractНавчальна дисципліна спрямована на формування системи загальнотеоретичних і прикладних знань у сфері репутаційного менеджменту. Сьогодні все частіше можна спостерігати випадки репутаціних ризиків як компаній так і публічних осіб, що призводить до економчіних збитків, втрати конкурентних переваг, цільової аудиторії, а іноді і втрата ринку. Життєво важливою умовою процвітання компанії стає необхідність постійно формувати і направляти цільовим аудиторіям потрібні інформаційні потоки. позитивна ділова репутація стає сьогодні найважливішим конкурентним перевагою. Розгляд такого поняття, як репутаційний менеджмент, що складається з набору певних управлінських, маркетингових і комунікаційних технологій, дозволяє зрозуміти, як ділова репутація здатна капіталізувати бізнес.uk_UA
dc.description.abstractУчебная дисциплина направлена ​​на формирование общетеоретических и прикладных знаний в сфере репутационного менеджмента. Сегодня все чаще можно наблюдать случаи репутационных рисков как компаний так и публичных лиц, что приводит к экономическим убыткам, потере конкурентных преимуществ, целевой аудитории, а иногда и потеря рынка. Жизненно важным условием процветания компании становится необходимость постоянно формировать и направлять целевым аудиториям нужные информационные потоки. Положительная деловая репутация становится сегодня важнейшим конкурентным преимуществом. Рассмотрение такого понятия как репутационный менеджмент, состоящий из набора определенных управленческих, маркетинговых и коммуникационных технологий, позволяет понять, как деловая репутация способна капитализировать бизнес.uk_UA
dc.description.abstractThe academic discipline is aimed at the formation of general theoretical and applied knowledge in the field of reputation management. Today, it is increasingly possible to observe cases of reputational risks for both companies and public figures, which leads to economic losses, loss of competitive advantages, target audience, and sometimes loss of the market. A vital condition for the prosperity of the company is the need to constantly form and direct the necessary information flows to the target audiences. A positive business reputation is becoming the most important competitive advantage today. Consideration of such a concept as reputation management, which consists of a set of certain management, marketing and communication technologies, allows us to understand how business reputation is able to capitalize a business.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectрепутаціяuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectперсональний брендuk_UA
dc.subjectрепутаційні ризикиuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectрепутацияuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectличный брендuk_UA
dc.subjectрепутационные рискиuk_UA
dc.subjectкризисuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectreputationuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectpersonal branduk_UA
dc.subjectreputational risksuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс "Репутаційний менеджмент"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс "Репутационный менеджмент"uk_UA
dc.title.alternativeEducational-methodical complex "Reputation management"uk_UA
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Скан РП_Репутаційний менеджмент.pdfРобоча програма "Репутаційний менеджмент"34.4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.