Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54470
Назва: Ринок туроперейтингу Києва: стан і перспективи розвитку
Автори: Корзун, Наталя Вікторівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
туристичний ринок
туроперейтинг
Київ
розвиток туризму
Дата публікації: лют-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Корзун Н.В. Ринок туроперейтингу Києва: стан і перспективи розвитку . - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 65с.
Короткий огляд (реферат): Зростаюча конкуренція між основними гравцями туристичної індустрії – операторами туристичної діяльності, мотивує більш якісно підходити до технологічного процесу розробки туристичного продукту, постійно розширювати асортимент пропонованих основних та додаткових туристичних послуг, вдосконалювати схеми співпраці та структуру договірних взаємовідносин з постачальниками та діловими партнерами, шукати нові канали збуту тощо. Тому дослідження ринку туроперайтингу, його стану і перспективи розвитку потребує детального вивчення. Так як м. Київ є найбільшою туристичною дестинацією, улюбленим місцем відвідування туристів, лідером за діловою метою поїздки серед іноземних громадян, то доцільним буде розгляд туристичного ринку саме у даному місті.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Мархонос Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54470
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_з_2022_242_Корзун Н.pdf875.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.