Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛяховський, Васіліос-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:39:37Z-
dc.date.available2022-02-22T08:39:37Z-
dc.date.issued2021-12-31-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54479-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора № 311/од від 27.05.2021р. "Про розміщення кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти в репозитарій університету". Науковий керівник: к.т.н., доцент Моденов Юрій Борисовичuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному інформаційному суспільстві кожна стабільна компанія має мати власний представницький сайт у мережі Інтернет, який забезпечить інформаційну підтримку існуючого бізнесу. За допомогою web-сайту фірми вирішують такі завдання, як представлення компанії в мережі Інтернет, розширення потенційної аудиторії споживачів, підтримка бренду, підвищення впізнаваності, інформування громадськості та ін. Розробка сайтів для компаній є актуальною та затребуваною сферою діяльності, т.к. сайт фірми в мережі Інтернет є досить дешевим і масовим способом реклами, дає можливість потенційним та існуючим клієнтам легко отримувати інформацію про товари та послуги компанії, її ділові інтереси, що може допомогти знайти нових замовників та партнерів по бізнесу, а, отже, сприяє збільшенню обсягу продажу та рентабельності підприємства. У цьому роботі розглядається створення інтернет сервісу для покупки товарів. Через численні переваги і вигоди все більше і більше людей кажуть, що вони воліють покупки в Інтернеті, а не звичайні покупки. Процес прийняття рішення покупцем за останні роки різко змінився. Покупці проводять великі дослідження в Інтернеті, перш ніж говорити із продавцем. Покупці також роблять більше прямих покупок в Інтернеті та за допомогою свого смартфона, ніколи не заходячи в традиційні торгові точки. Інтернет робить бізнес набагато простіше та швидше. Це призвело до змін у способі ведення бізнесу людьми з всесвітньою тенденцією до онлайн-покупок або електронної комерції, що швидко зростає . Покупки в інтернеті заощаджують час, як для покупця, так і для продавця, зменшуючи кількість телефонних дзвінків про наявність, технічні характеристики, години роботи або іншу інформацію, яку можна легко знайти на сторінках компанії та продукту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectWEBuk_UA
dc.subjectWEB -додатокuk_UA
dc.subjectклієнт-серверuk_UA
dc.subjectпотік данихuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectелектронний обмін даннимиuk_UA
dc.subjectбізнес-управлінняuk_UA
dc.titleВеб застосунок інтернет-магазинуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Ляховський_В.pdfДипломна робота2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.