Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54504
Title: Планування криволінійної ділянки швидкісної сполучної руліжної доріжки
Other Titles: Планировка криволинейного участка скоростной соединительной рулежной дорожки
Layout of the curved section of the high-speed connecting taxiway
Authors: Золотоперий, В. М.
Луценко, О. К.
Keywords: скоростная соединительная рулежная дорожка
пропускная способность взлетно-посадочной полосы
скорость схода самолета
безопасность движения
швидкісна сполучна руліжна доріжка
пропускна спроможність злітно-посадкової смуги
швидкість сходу літака
безпека руху
rapid exit taxiway
runway capacity
aircraft exit speed
traffic safety
Issue Date: 2010
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Золотоперий В. М. Планування криволінійної ділянки швидкісної сполучної руліжної доріжки / В. М. Золотоперий, О. К. Луценко // Проблеми розвитку міського середовища. - 2010. Вип.4. - С.36-44.
Abstract: Розглядаються питання удосконалення проектування швидкісних сполучних руліжних доріжок на аеродромах цивільної авіації у зв’язку з тим, що деякі параметри їхнього проектування, викладені у вітчизняних нормативних документах, не відповідають сучасним вимогам.
Рассматриваются вопросы совершенствования проектирования скоростных соединительных рулежных дорожек на аэродромах гражданской авиации в связи с тем, что некоторые параметры их проектирования, изложенные в отечественных нормативных документах, не соответствуют современным требованиям.
Take up the questions of perfection of rapid exit taxiways designing for civil aerodromes because some parameters of their designing, which was stated in domestic normative documents, are not corresponding to modern requirements.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54504
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри інфраструктури авіаційного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prms_2010_4_7.pdfстаття544.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.