Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54534
Title: Шляхи підвищення зчіпних якостей аеродромних покриттів
Other Titles: Пути повышения сцепных качеств аэродромных покрытий
Ways of increasing airport coupling qualities coverage
Authors: Закревський, А. І.
Попелиш, І. І.
Корітчук, С. О.
Закревский, А. И.
Попелыш, И. И.
Коритчук, С. О.
Zakrevsky, A.
Popelish, I.
Koritchuk, S.
Keywords: безпека польотів
зчіпні якості
коефіцієнт зчеплення
відносне ковзання
проковзування
проектні рішення
забруднення аеродромних покриттів
методи очищення
довжина пробігу
безопасность полетов
коэффициент сцепления
относительное скольжение
проскальзывание
проектные решения
загрязнение аэродромных покрытий
методы очистки
длина пробега
счепные качества
flight safety
coupling quality
friction coefficient
relative sliding
slipping
design decisions
contamination airport paving
methods of treatment
length of run
Issue Date: 2015
Publisher: Національний транспортний університет
Citation: Закревський А. І. Шляхи підвищення зчіпних якостей аеродромних покриттів / А. І. Закревський, І. І. Попелиш, С. О. Корітчук // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. - 2015. - Вип. 94. - С. 60-68.
Abstract: Безпека виконання злітно-посадкових операцій літаками в процесі зльоту чи посадки визначається умовами взаємодії пневматиків шасі повітряного судна з покриттям, що багато в чому залежить від зчіпних якостей аеродромних покриттів. Зчіпні якості аеродромних покриттів оцінюються коефіцієнтом зчеплення, який залежить від багатьох факторів. Обґрунтована важливість чіткого виконання проектних рішень при будівництві аеродромів, застосування різних методів підтримання належного експлуатаційного стану аеродромних покриттів.
Безопасность выполнения взлетно-посадочных операций само летами в процессе взлета или посадки определяется условиями взаимодействия пневматиков шасси воздушного судна с покрытием, что во многом зависит от сцепных качеств аэродромных покрытий. Сцепные качества аэродромных покрытий оцениваются коэффициентом сцепления, который зависит от многих факторов. Обоснована важность четкого выполнения проектных решений при строительстве аэродромов, применения различных методов поддержания соответствующего эксплуатационного состояния аэродромных покрытий.
Safety performance landing operations aircraft during takeoff or landing conditions determined by the interaction of aircraft pneumatic chassis with a coating that largely depends on the grip of the airport paving. Couplings are rated as airport paving coupling coefficient that depends on many factors. Substantiates the importance of clear performance design solutions in the construction of airports, the use of different methods of maintaining proper operating condition airport paving.
Description: 1. Руководство по аэропортовым службам (Дос.9137-АМ/898). Часть 2. Состояние поверхности покрытия. Четвертое издание. - Монреаль: ИКАО, 2002. 2. Циркуляр ICAO 329-AN/191. Состояние поверхности ВПП: оценка, измерение и представление данных. ИКАО, 2012г. 3. Шишков А. Ф., Запорожець В. В., Билякович О. М. Аеропорт: Теорія й практика зимового утримування аєродромів. - К.: Дніпро, 2006 р, 196 с. 4. Белинский А. А., Закревский А. І., Шинкарчук Н. В. Техническая эксплуатация аэродромов.- Киев: КМУГА, 1996. - 240 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54534
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
adidb_2015_94_10.pdfстаття299.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.