Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарановська, Лілія Володимирівна-
dc.contributor.authorBaranovska, Liliia-
dc.contributor.authorФудерер, Тетяна-
dc.contributor.authorFuderer, Tetyana-
dc.date.accessioned2022-06-09T14:13:01Z-
dc.date.available2022-06-09T14:13:01Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationБарановська Л.В., Fuderer Т. Алгоритм використання інноваційних освітніх технологій у підготовці докторів філософії до наукової та педагогічної діяльності / Л.В. Барановська, Т. Fuderer // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 8-9uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54981-
dc.description.abstractУ сучасних умовах, коли системи вищої освіти, представниками яких є автори статті, є складовими Єдиного європейського простору вищої освіти та науки, виникає необхідність постійного її реформування та вдосконалення, що, своєю чергою, передбачає обґрунтування доцільності впровадження інноваційних освітніх технологій та їх використання. Реалізація технологічного підходу є важливим критерієм конкурентоспроможності освітньої системи, елементом позитивного іміджу закладу вищої освіти, оскільки освітні технології завжди зорієнтовані на результат, який забезпечується такими їхніми ознаками, як системність, цілеспрямованість, ефективність. Технологізація вищої освіти сприяє поглибленню мотивації її здобувачів до оволодіння професією, розширює можливості практичного її опанування, готує майбутніх фахівців до діяльності й у непередбачуваних соціальних та економічних умовах.uk_UA
dc.description.abstractThe pedagogical expediency of innovative educational technologies introduction in doctors of philosophy preparation is substantiated. . Innovative educational technologies in the formation of Ph.D help to overcome the contradictions between the traditional system of their training and the need for qualitatively new education. Technologies of problem-based, simulation, situational and heuristic learning are important in this training. The author’s definition of the concept of “educational technology” is offered. The discription of algorithm of their us is offered also.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінноваційні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectнаукова діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectвикористання освітніх технологійuk_UA
dc.subjectалгоритмічністьuk_UA
dc.subjectinnovative educational technologiesuk_UA
dc.subjectresearch activitiesuk_UA
dc.subjectpedagogical activityuk_UA
dc.subjectuse of educational technologiesuk_UA
dc.subjectalgorithmicityuk_UA
dc.titleАлгоритм використання інноваційних освітніх технологій у підготовці докторів філософії до наукової та педагогічної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeAlgorithm for the use of innovative educational technologies in the preparation of doctors of philosophy for scientific and pedagogical activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барановська, Fuderer.pdfстаття204.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.