Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54986
Title: Вплив мотивації на навчальну успішність студентів
Other Titles: Influence of motivation on students' academic success
Authors: Литвинчук, Наталя Борисівна
Lytvynchuk, Natalia
Keywords: мотивація
студент
навчальна діяльність
позитивна мотивація
формування мотивація
motivation
student
educational activities
positive motivation
formation of motivation
Issue Date: Apr-2022
Citation: Литвинчук Н.Б. Вплив мотивації на навчальну успішність студентів / Н. Литвинчук // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 58-59
Abstract: Питання мотивації навчальної діяльності студентів залишається актуальним на всіх етапах підготовки фахівців. Зниження мотивації до навчання у студентів є серйозною проблемою сучасної вищої освіти. Вдосконалення підготовки студентів-практичних психологів пов’язано із багатьма чинниками, серед яких, на наш погляд, найважливішим є мотивація навчальної діяльності. Тільки за наявності у студентів високої та позитивної навчально-пізнавальної мотивації можна реалізувати систему підготовки майбутніх фахівців. Саме від мотивації залежить результативність навчання кожного студента, його самореалізація, успішність вибудови індивідуальної освітньої траєкторії, здатність відповідати сучасним вимогам.
The problem of motivation of students' educational activity is considered in the work. It is argued that only if students have high and positive educational and cognitive motivation can implement a system of training future professionals. The conditions influencing the formation of positive motivation of students' educational and cognitive activity are determined
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54986
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвинчук Н..pdfстаття201.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.