Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54987
Title: Формування soft skills в іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі як фактор ефективної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії
Other Titles: Formation of soft skills in foreign students-future aviation engineers as a factor in the effective implementation of individual educational trajectory
Authors: Михеєва, Тамара Олександрівна
Mykheieva, Tamara
Keywords: індивідуальна освітна траєкторія
майбутні фахівці
інженери авіаційної галузі
фахові компетентності
студенти-майбутні інженери
individual educational trajectory
future specialists
aviation engineers
professional competencies
students-future engineers
Issue Date: Apr-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Михеєва Т. О. Формування soft skills в іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі як фактор ефективної реалізації індивідуальної освітньої траєкторії / Т. Михеєва // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 64-65
Abstract: Високі вимоги провідних авіакомпаній світу до фахівців авіаційної галузі, які здобувають відповідну освіту в технічних університетах, обґрунтовують необхідність удосконалення процесу підготовки іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі. Однією з особливостей їхньої професійної підготовки є реалізація індивідуальної освітньої траєкторії (ІОТ) кожного студента. У межах нашого дослідження поняття «індивідуальної освітньої траєкторії іноземних студентів-майбутніх інженерів авіаційної галузі» розглядаємо як персональний маршрут опанування інтегральними, загальними та фаховими компетентностями з урахуванням особистісних цілей та можливостей, власних національних та релігійних інтересів з метою досягнення програмних результатів навчання. ІОТ передбачає формування у іноземних студентів не тільки професійно-важливих якостей, але й Soft Skills.
The article describes the most important qualities (Skills) of aerospace engineers, which are necessary for effective professional activity, in particular: analytical skills, business skills, critical thinking skills, mathematical skills, problem solving skills, writing skills. The most popular skills of interpersonal communication are singled out: creativity, persuasiveness, cooperation, adaptability, emotional intelligence.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54987
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Михеєва Т..pdfстаття207.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.