Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54989
Title: Використання голографічних технологій навчання для підготовки майбутніх інженерів у технічному університеті
Other Titles: Using holographic learning technologies to train future engineers at a technical university
Authors: Рахманов, Віталій Олегович
Rakhmanov, Vitaly
Keywords: голографічні технології
майбутні інженери
підготовки майбутніх інженерів
навчальний процес
технічний університет
holographic technologies
future engineers
training of future engineers
learning process
technical university
Issue Date: Apr-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Рахманов В.О. Використання голографічних технологій навчання для підготовки майбутніх інженерів у технічному університеті / В. Рахманов // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 76-77
Abstract: Використання голографічних технологій навчання доречно застосовувати у навчальному процесі як складову підготовки майбутніх інженерів в технічному університеті, що дозволяє науково-педагогічним працівникам і студентам активізувати пізнавальну діяльність. Голографія — це метод запису, відтворення і перетворення хвильових полів, заснованих на інтерференції коливань відповідного діапазону частот, що дозволяє на світлочутливій поверхні отримати повну інформацію про об’ємне зображення об’єкта. За допомогою голографічних технологій навчання є об'ємне, багатовимірне здобуття знань, що відповідає особливостям сприйняття навчального матеріалу для набуття інтегративних компетентностей. Крім того, існують голограми, до яких можна доторкнутись і відчути їх. Ця голограма базується на фемтосекундній лазерній технології, яка здійснює перемішування частинок у повітрі у певній точці простору, створюючи при цьому потрібне зображення. При фокусуванні лазера відбувається іонізація повітря, з'являється світловипромінювальна плазма. Головною перевагою голограми є можливість, торкнувшись зображення, відчути його як твердий предмет. Телефон з голографічним екраном є незамінним інструментом у сфері освіти. За допомогою голографічного проектора існує можливість показувати голограми на 360 градусів і дозволяє взаємодіяти з ними: обертати, збільшувати і зменшувати, дивитися всередині.
With the help of holographic technologies future engineers apply the acquired prior knowledge with their practical skills to solve educational problems to achieve educational goals. During such training on the basis of virtualization, the future engineer acquires important skills such as teamwork, leadership, communication, professional decision-making, prioritization and process management, developing resilience to stress. Practical classes can be carried out individually or in a team, which leads to cooperation and exchange of knowledge. With the development of such technologies, the possibilities of active interaction with technological applications and facilitating access to information, exchange of ideas, exchange of knowledge and content creation increase. Digital learning, which attracts future engineers to an interactive and independent process of acquiring competencies, promotes the activation of cognitive activity in higher education.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54989
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рахманов В..pdfстаття196.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.