Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54990
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛузік, Ельвіра Василівна-
dc.contributor.authorLuzik, Elvira-
dc.contributor.authorЛадогубець, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorLadohubets, Nataliia-
dc.date.accessioned2022-06-09T19:11:44Z-
dc.date.available2022-06-09T19:11:44Z-
dc.date.issued2022-04-
dc.identifier.citationЛузік Е.А., Ладогубець Н.В. Інноваційна модель особистісно-професійного становлення майбутнього фахівця в освітньому середовищі змішаного навчання / Е. Лузік, Н. Ладогубець // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2022. – С. 59-60uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54990-
dc.description.abstractМета даної статті полягає у визначеності особливостей у провадження технологій змішаного навчання для розвитку критичного мислення у майбутніх фахівців в освітньо-інформаційному середовищі ЗВО. Поняття, принципи та закономірності функціонування критичного мислення в процесі змішаного навчання вивчали як зарубіжні, так і вітчизняні науковці (В. Біблер, Patricia McGree,Collis B., Кухаренко В.М., Краснова Т.І. та інші). Стрімкий розвиток комп’ютерної техніки, застосування її в усіх галузях, можливість інформаційного середовища зберігати, представляти та обробляти будь-яку інформацію зумовило іх широке використання в освітній діяльності. В той же час широкомаштабний розвиток педагогіки співпраці, активізація та індивідуалізація навчання, використання креативних технологій змінили роль і місце викладача у відкритому освітньо-інформаційному динамічному середовищі, що привело до необхідності заміни авторитарної системи синхронного управління змішаним навчанням. Blended learning, або змішане навчання – це освітній напрям, в рамках якого студенти мають змогу отримувати знання як самостійно, так і очно з викладачем.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the innovative model of personal and professional development of higher education students through the use of modern information technology and blended learning technology. The principles and characteristics of the educational process in the information-synergetic environment of the higher education institution according the blended learning model are determined. The implementation of innovative educational technologies is demonstrated on the example of the use of e-learning course, that promoute the development of critical thinking – the basis of their personal and professional development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjecteducational environmentuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectfuture specialistsuk_UA
dc.subjecteducational activitiesuk_UA
dc.subjectinnovative technologiesuk_UA
dc.titleІнноваційна модель особистісно-професійного становлення майбутнього фахівця в освітньому середовищі змішаного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeInnovative model of personal and professional development of the future specialist in the educational environment of blended learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лузік, Ладогубець.pdfстаття200.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.