Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55008
Title: Розвиток автопсихологічної компетентності викладачів університетів
Other Titles: Development of autopsychological competence of university teachers
Authors: Проскурка, Наталія Миколаївна
Proskurka, Nataliia
Keywords: автопсихологічна компетентність
саморозвиток
саморозуміння
самовдосконалення
викладач університету
autopsychological competence
self development
self-understanding
self improvement
university lecturer
Issue Date: Oct-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Проскурка Н.М. Розвиток автопсихологічної компетентності викладачів університетів / Н. Проскурка // Системний підхід – виклики сучасності. – Київ, 2021. – С. 29-30
Abstract: Одним із провідних напрямків сучасної освіти є формування особистості, що здатна до саморозвитку, до неперервного самовдосконалення. Професійна діяльність викладачів університетів потребує постійного опанування нових навичок та формування компетенцій, що відповідають тенденціям розвитку світової науки сьогодення. Це, в свою чергу, актуалізує проблему розвитку автопсихологічної компетентності викладачів університетів.
One of the leading areas of modern education is the formation of a person capable of self-development, continuous self-improvement. The professional activity of university teachers requires constant mastery of new skills and the formation of competencies that meet the trends of world science today. This, in turn, highlights the problem of developing autopsychological competence of university teachers.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55008
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурка Н..pdfстаття150.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.