Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55029
Title: Internet як чинник конкурентоспроможності туристичного підприємства
Authors: Туляков, Максим Андрійович
Keywords: дипломна робота
туризм
туристичне підприємство
конкурентоспроможність
інтернет
інтернет-маркетинг в туризмі
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Туляков М.А. Internet як чинник конкурентоспроможності туристичного підприємства. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 63 с.
Abstract: Дипломна робота присвячена виявленню та узагальненю особливостей, тенденцій, проблем і перспектив розвитку Internet як засобу конкурентоспроможності туристичного підприємства. Internet у сучасності відіграє значну роль в становленні туристичного підприємства і його конкурентоспроможності. Значна кількість технічних засобів вже використовується у веденні бізнесу,починаючи організацією та продовжуючи розповсюдженням свого продукту на ринку. Розвиток Internet є одним із самих пріоритетних векторів розвитку,як чинника конкурентоспроможності в туристичному підприємстві.Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій підводять туристичні компанії до нових засобів та ресурсів,з вже відомих це CRM-системи які полегшують задачу менеджерів та підвищують продуктивність праці.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Мархонос Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55029
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_242_Туляков.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.