Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБугайко, Дмитро Олександрович-
dc.contributor.authorХаразішвілі, Юрій Михайлович-
dc.date.accessioned2022-06-13T08:40:52Z-
dc.date.available2022-06-13T08:40:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБугайко Д.О., Харазішвілі Ю.М. Теоретичні засади стратегічного управління безпекою авіаційної галузі у контексті забезпечення сталого розвитку національної економіки/ Д.О. Бугайко, Ю.М. Харазішвілі// Вісник економічної науки України, 2020.– № 1 (38).– С. 166–175.uk_UA
dc.identifier.issn1729-7206-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55033-
dc.description1. Resolution adopted by the General Assembly (UN) on 25 September 2015 A/RES/70/1. Transforming our world: the 2030 Agenda for Sustainable Development. 2. Nikolaiev К., Isaienko V., Karaieva N., Levchenko L. Emerging risks for sustainable development. Paradygmat zrуwnoważonego rozwoju w świecie nieprzewidywalnych przemian: monografia. Lwowski Uniwersytet Narodowy im. Iwana Franki, Lwуw Olsztyn 2017. Р. 27-42. 3. Харазішвілі Ю.М. Системна безпека сталого розвитку: інструментарій оцінки, резерви та стратегі- чні сценарії реалізації: монографія / НАН України, Інт економіки пром-сті. Київ, 2019. 304 с. 4. Глобальний план забезпечення безпеки польотів ІСАО на 2020 — 2022 роки. 5. Конвенція про міжнародну цивільну авіацію (Doc 7300), підписана у Чикаго 7 грудня 1944 року. 6. Руководство по СУБП. Doc 9859. Издание четверте. ICAO, Монреаль, 2019. 7. Приложение 19 к Конвенции о международной организации гражданской авиации. «Управление без- опасностью полетов». 8. Глобальний аеронавігаційний план (Doc 9750) ICAO, Монреаль. 9. Aviation Benefits Report 2019, ICAO (Report based on material of ACI, CANSO, IATA, ICAO, ICCAIA, ATAG). 10. The European Aviation Safety Programme, EASA, the Member States, the European Commission, the Performance Review Body and Eurocontrol 2011. 11. 5th edition, EPAS 2016-2020, EASA 2016-10-17. 12. ECAC Doc 30. Part I — Facilitation (ECAC, current edition). 13. ECAC Doc 30. Part II — Security (ECAC, current edition). 14. EUROCONTROL Long-Term Forecast Flight Movements 2008-2030. 15. Boeing Commercial Market Outlook 2019—2038. 16. Airbus Global Market Forecast/ Cities, Airorts&Aircraft, 2019—2038. 17. Isaienko V., Kharchenko V., Bugayko D.,Paweska M. Challenges of International Science and Education in the Field of Aviation Transport Safety. Logistics and Transport. Wroclaw: International School of Logistics and Transport in Wroclaw. 2018. №2(38). P. 23-32. 18. Bugayko D., Isaienko V., Lischinskiy O., Soklova. N., Zamiar Z. Analysis of the aviation safety system by fractal and statistical tools. Logistics and Transport. Wroclaw: International School of Logistics and Transport in Wroclaw. 2019. №4(44). P.41-60. 19. Kharchenko V., Bugayko D., Paweska M., Antonova A., Grigorak M. Theoretical Approaches for Safety Levels Measurements — Sequential Probability Ratio Test (SPRT). Logistics and Transport. Wroclaw: International School of Logistics and Transport in Wroclaw. 2017. №2(34). P. 25-31. 20. Про національну безпеку України: Закон України від 21.06.2018 р. № 2469-VIII. Відомості Верхов- ної Ради України. 2018. № 31. Ст. 241. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2469-19.uk_UA
dc.description.abstractУ вересні 2015 року світові лідери зібралися в Організації Об'єднаних Націй (ООН) і прийняли Порядок денний ста- лого розвитку до 2030 року. Це план дій, що спрямований на досягнення світового сталого розвитку у еко номічному, соціальному та екологічному напрямках, який гарантує, що жодна країна член ООН не залишається позаду. 17 цілей сталого розвитку в порядку денному на 2030 рік можуть використовуватися як орієнтири для узгодженого розвитку країн — членів ООН. Авіаційна галузь є системою відкритого типу, на яку впливає широкий спектр технічних, природних,людських та економічних небезпек. Зі свого боку вона сама є генератором суттєвих загроз для зовнішнього середовища. Отже, ми не можемо уявити авіаційну галузь осторонь пошуку відповідей на новітні глобальні виклики. Основним завданнями для авіації є розвиток перевезень на національному, регіональному та глобальному рівнях з метою забезпечення економічних, соціальних та екологічних пріоритетів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут економіки промисловості НАН Україниuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectнаціональна економікаuk_UA
dc.subjectавіаційний транспортuk_UA
dc.subjectбезпека авіаціїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.titleТеоретичні засади стратегічного управління безпекою авіаційної галузі у контексті забезпечення сталого розвитку національної економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc338.2:629.7:330.5uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.