Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55251
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Биховець, Анастасія Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T06:42:47Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T06:42:47Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Биховець А.С. Становлення професійної ідентичності майбутніх психологів. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 43 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55251 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент Вашека Тетяна Володимирівна | uk_UA |
dc.description.abstract | У дипломній роботі розкрито проблему становлення професійної ідентичності майбутніх студентів, зокрема розвиток з початку навчання до закінчення четвертого курсу, описано емпіричне дослідження та порівняння першого та четвертого курсів Практичне значення полягає в тому, що отримані результати дослідження можуть стати теоретичним підґрунтям формування професійної ідентичності у студентів в процесі навчання. Виявлені особливості становлення професійної ідентичності майбутніх психологів можуть бути використані психологами та педагогічними працівниками під час психологічного супроводу студентів-першокурсників у ЗВО. Встановлено, що більшість студентів першого курсу мають ще невизначений стан професійної ідентичності, не мають конкретних професійних цілей і планів. А серед студентів четвертого курсу переважна більшість мають сформовану професійну ідентичність, отже вони готові зробити усвідомлений вибір подальшого професійного розвитку або вже його зробили. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | професійна ідентичність | uk_UA |
dc.subject | майбутні психологи | uk_UA |
dc.subject | особистісна зрілість | uk_UA |
dc.subject | кар`єрні орієнтації | uk_UA |
dc.title | Становлення професійної ідентичності майбутніх психологів | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Биховець А._2022.pdf | Дипломна робота | 670.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.