Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55296
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Негода, Михайло Романович | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T16:12:35Z | - |
dc.date.available | 2022-06-20T16:12:35Z | - |
dc.date.issued | 2022-06-15 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55296 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня "Бакалавр", галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 "Соціологія" освітньо-професійна програма "Соціологія". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри соціології та політології, кандидат соціологічних наук, Михайлич Олександр Володимирович | uk_UA |
dc.description.abstract | Роль сім’ї у вихованні дитини неможливо переоцінити. Саме сім’я є першим природним середовищем, у якому відбувається становлення і розвиток особистості дитини, формування системи стійких моральних переконань, ціннісних орієнтирів. Саме в сім’ї відбувається соціалізація дитини, яка являє собою процес входження індивіда в соціальне середовище, засвоєння правил, звичаїв, соціальних норм і цінностей, зразків поведінки, притаманних певному суспільству. Сім'я традиційно вважається головним інститутом соціалізації та виховання. Сім'я - це особливого роду колектив, який відіграє у вихованні довготривалу і основну роль. Формально на родині лежить основна частка відповідальності за розвиток особистості дитини, однак фактично в сучасних умовах сім'я не завжди домінує у виховному впливі. Її вплив нерідко врівноважується і навіть переважується впливами багатьох інших соціальних інститутів: школи, засобів масової культури та інформації, друзів, однолітків, позашкільних та позасімейних організацій. Проте головним інститутом виховання в принципі повинна залишатися саме сім'я, роль і значення якої у формуванні особистості важко переоцінити. Важливість сім'ї як інституту виховання обумовлена тим, що в ній дитина знаходиться протягом значної частини свого життя. По тривалості свого впливу на особистість жоден з інститутів виховання не може зрівнятися з сім'єю. Тут закладаються основи особистості дитини. Те, що дитина в дитячі роки набуває в сім'ї, зберігає протягом наступного життя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіційний університет | uk_UA |
dc.subject | структурний функціоналізм | uk_UA |
dc.subject | сім'я | uk_UA |
dc.subject | функціональний підхід | uk_UA |
dc.subject | суб'єктивний підхід | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.title | Роль сім'ї у процесі соціалізації | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
054 Негода Михайло Романович.pdf | кваліфікаційна дипломна робота | 888.53 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
Инструменты администратора