Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55343
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧередник, Володимир Юрійович-
dc.date.accessioned2022-06-22T06:24:03Z-
dc.date.available2022-06-22T06:24:03Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationЧередник В.Ю. Макет лабораторного практикума «Інтерактивні розподілені засоби_мультимедіа» - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. – 54 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55343-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: доцент, к.тех.н., професор кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Мелешко Микола Андрійовичuk_UA
dc.description.abstractЛабораторний практикум як навчальне видання практичних завдань і вправ, що сприяють засвоєнню набутих знань, умінь і навичок, їх систематизації та узагальненню, перевірці якості їх засвоєння. Лабораторний практикум є містком між теорією та застосуванням у професійній діяльності. Від знань дуже мало користі, якщо немає можливості ними скористатися. Для цього і призначена лабораторний практикум. Це дозволяє: - застосовувати вивчені методики в умовах, наближених до реальних; - засвоїти навчальний матеріал; - набути навичок поводження з інструментами, реагентами, програмним забезпеченням тощо; - вчити самостійно робити висновки на основі даних, отриманих під час експерименту або розв’язувати задачу, обробляти результати, користуватися довідковою літературою; - розвивати навички дослідника та експериментатора. Лабораторний практикум є найефективнішою формою практико-орієнтованої діяльності навчання, що сприяє розробці освітньої програми студентами та формуванню для них комплексу загальнокультурних, загальнопрофесійних, спеціальних компетентностей виконуючи реальні практичні завдання. Отже обравши дану тему про «Інтерактивні розподілені засоби мультимедіа» можна зазначити, що на сьогодні мультимедійні технології є одним із перспективних напрямків інформатизації навчального процесу. Вдосконалення програмно- методичного забезпечення, матеріально-технічної бази, а також обов’язкове підвищення кваліфікації педагогічних кадрів бачить перспективу успішного застосування сучасних інформаційних технологій в освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectверсткаuk_UA
dc.subjectполіграфіяuk_UA
dc.subjectмакет виданняuk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.subjectлабораторний практикумuk_UA
dc.subjectдипломна робота-
dc.titleМакет лабораторного практикума Інтерактивні розподілені засоби мультимедіаuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_186_Чередник В.Ю.pdfКваліфікаційна робота ОС Бакалавр7.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.