Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55402
Title: Wing layout for aerodynamic and fatigue enhancement
Other Titles: Конструкція крила для покращення характеристик аеродинаміки та опору втомі
Authors: Li, Maoyuan
Лі, Маоюань
Keywords: light aircraft
loads on the wing
angle of attack
service life characteristics
fatigue characteristics
fluid-structure coupling method
легкий літак
навантаження на крило,
кут атаки
ресурсні характеристики
втомні характеристики
метод гідродинамічного зв'язку
дипломна робота
Issue Date: Dec-2021
Publisher: National Aviation University
Citation: Li M. Wing layout for aerodynamic and fatigue enhancement. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 80 p.
Abstract: This master thesis is dedicated to the development of the light aircraft wing, that allows reduction of the load on the wing by the means of automatical self-ajustable angle of attack, to improve aircraft stability, to extend parameters of the service life. Software FLUENT and ANSYS have been used in the work. The concept of new wing, its geometrical characteristics, results of calculations, recommendation on the application are presented in the work. The practical value of the work is the possibility to provide extended service life characteristics for light aircraft. The materials of the master's diploma can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.
Дана дипломна робота присвячена розробці крила легкого літака, яке дозволяє зменшити навантаження на крило літака за рахунок автоматичного саморегулювання кута атаки, покращити характеристики стійкості, підвищити ресурсні показники. В роботі було використано методи компьютерного проєктування та розрахунку, зокрема системи FLUENT та ANSYS. В роботі представлено концепцію нового крила, його геометричні характеристики, результати розрахунків, рекомендації по застосуванню результатів дослідження. Практичне значення результатів дипломної роботи магістра полягає в можливості забезпечення підвищених ресурсних характеристик легких літаків. Матеріали дипломної роботи магістра можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: професор, д.т.н. Карускевич Михайло Віталійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55402
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2021_134_LiMaoyuan.pdfMaster Thesis3.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.