Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіклуха, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-06-27T07:01:27Z-
dc.date.available2022-06-27T07:01:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМіклуха К.С. Батьківське ставлення як чинник розвитку креативності підлітків. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 40 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55521-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Наталія Іванівна Демченкоuk_UA
dc.description.abstractРозвиток творчої особистості, особливо в період найбільшого активного етапу її формування, тобто в підлітковому віці, є дуже важливим питанням, оскільки здатність креативно мислити, уявляти, та діяти являються основними якостями особистості, які є необхідними для успішної життєдіяльності людини в будь-якому віці. Оскільки основною задачею на сучасному етапі освітньої діяльності шкільного навчання та батьківського виховання є створення сприятливих умов для прояву, стимулювання бажання бути оригінальним у своїх судженнях, підходах до навчання, прийнятті рішень підлітків, то виникає необхідність більше приділяти увагу саме розвитку творчого потенціалу дитини на всіх її щаблях. На жаль, як показують дослідження, на сьогодні існує певна шаблонність у виявленні та забезпеченні сприятливих умов для особистісного становлення та творчої самореалізації дитини, яка використовується вчителями та батьками у процесі навчання та виховання, і яка є недосконалою, малопотенційною та малоресурсною. Проблемам креативності присвячено багато дослідницьких наукових робіт, що знайшло відображення в працях таких вітчизняних та зарубіжних вчених, як Я. А. Пономарьова, Д. Б. Богоявленської, Р. М. Грановської, В. Н. Дружиніна, Л. Б. Ермолаєвої-Томіної, В. Н. Козленко, Дж. Гілфорда, Е. Торранса, Р.Дж. Стернберга, К. Тейлора, М. Бодена, Е. де Боно та інші. Розвиток сучасного підлітка, як особистості, включає максимальну реалізацію своєї діяльності, незалежності, творчих ініціатив, бажання вибирати шляхи та способи досягнення цілей, намірів для здійснення власних потреб та інтересів. Тому, особливо актуальним постає питання, саме батьківського ставлення до дитини у сім’ї, як провідного чинника розвитку всебічно розвиненої, самодостатньої та творчої особистості громадянина України. Як всім відомо, для дитини сім'я - це джерело, завдяки якому вона навчається любити, ненавидіти, радіти, співчувати, допомагати, відстоювати свої інтереси тощо. І саме батьки відіграють важливу роль у формуванні ставлення дитини до соціальних процесів у суспільстві та за формування у них певних особистісних рис.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectбатьківське ставленняuk_UA
dc.subjectпсихологічні особливості підліткового вікуuk_UA
dc.subjectстилі вихованняuk_UA
dc.titleБатьківське ставлення як чинник розвитку креативності підлітківuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міклуха К.С._2022.pdfдипломна робота403.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.