Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542
Title: Комунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовах
Authors: Завада, Юлія Андріївна
Keywords: туризм
туристична сфера
чинники розвитку туризму
комунікація
туристичний продукт
турпродукт
Issue Date: 9-May-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Завада Ю.А. Комунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовах // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022.– С. 198-199.
Abstract: Комунікація є одним із традиційних інструментів маркетингу. А центральне значення комунікації в туризмі посилюється невідчутністю туристичного продукту. Особливості комунікації в туризмі розглянуті та проаналізовані в дослідженні.
Description: 1. Tourism Communication Plan – A Definition [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://germantourist.marketing/tourism-communication-plan-definition/ 2. Communication as an important tourism tool [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mediaemmovimento.com/en/2021/08/11/communication-as-an-important-tourism-tool/
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542
Appears in Collections:Політ. Туризм. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Політ 22 Завада Ю.pdf299.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.