Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542
Название: Комунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовах
Авторы: Завада, Юлія Андріївна
Ключевые слова: туризм
туристична сфера
чинники розвитку туризму
комунікація
туристичний продукт
турпродукт
Дата публикации: 9-мая-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Завада Ю.А. Комунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовах // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022.– С. 198-199.
Краткий осмотр (реферат): Комунікація є одним із традиційних інструментів маркетингу. А центральне значення комунікації в туризмі посилюється невідчутністю туристичного продукту. Особливості комунікації в туризмі розглянуті та проаналізовані в дослідженні.
Описание: 1. Tourism Communication Plan – A Definition [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://germantourist.marketing/tourism-communication-plan-definition/ 2. Communication as an important tourism tool [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mediaemmovimento.com/en/2021/08/11/communication-as-an-important-tourism-tool/
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542
Располагается в коллекциях:Політ. Туризм. 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Політ 22 Завада Ю.pdf299.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.