Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542
Назва: Комунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовах
Автори: Завада, Юлія Андріївна
Ключові слова: туризм
туристична сфера
чинники розвитку туризму
комунікація
туристичний продукт
турпродукт
Дата публікації: 9-тра-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Завада Ю.А. Комунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовах // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022.– С. 198-199.
Короткий огляд (реферат): Комунікація є одним із традиційних інструментів маркетингу. А центральне значення комунікації в туризмі посилюється невідчутністю туристичного продукту. Особливості комунікації в туризмі розглянуті та проаналізовані в дослідженні.
Опис: 1. Tourism Communication Plan – A Definition [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://germantourist.marketing/tourism-communication-plan-definition/ 2. Communication as an important tourism tool [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mediaemmovimento.com/en/2021/08/11/communication-as-an-important-tourism-tool/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542
Розташовується у зібраннях:Політ. Туризм. 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Політ 22 Завада Ю.pdf299.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.