Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗавада, Юлія Андріївна-
dc.date.accessioned2022-06-27T15:08:50Z-
dc.date.available2022-06-27T15:08:50Z-
dc.date.issued2022-05-09-
dc.identifier.citationЗавада Ю.А. Комунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовах // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022.– С. 198-199.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55542-
dc.description1. Tourism Communication Plan – A Definition [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://germantourist.marketing/tourism-communication-plan-definition/ 2. Communication as an important tourism tool [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mediaemmovimento.com/en/2021/08/11/communication-as-an-important-tourism-tool/uk_UA
dc.description.abstractКомунікація є одним із традиційних інструментів маркетингу. А центральне значення комунікації в туризмі посилюється невідчутністю туристичного продукту. Особливості комунікації в туризмі розглянуті та проаналізовані в дослідженні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристична сфераuk_UA
dc.subjectчинники розвитку туризмуuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтурпродуктuk_UA
dc.titleКомунікація як важливий інструмент розвитку туризму в сучасних умовахuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Політ. Туризм. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Політ 22 Завада Ю.pdf299.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.