Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55571
Title: Стратегія просування екокультури в інстарам
Authors: Кириленко, Анастасія Ігорівна
Keywords: кваліфікаційна робота
соціальні мережі
реклама
екокультура
просування
цільова аудиторія
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кириленко А. І. Стратегія просування екокультури в інстарам. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 57с.
Abstract: Питання просування в мережі Інтернет є певною мірою розглянутим, але соціальні мережі – це інтернет-ресурс з такими можливостями, що не до кінця вивчені й розкриті. Традиційні канали комунікації та звичні способи реклами останнім часом втрачають свою ефективність. Відмінною особливістю сучасних комунікаційних технологій є зміна ролі й місця окремого індивіда в соціальній взаємодії. Центрами комунікації все більше стають користувачі та створюваний ними контент. Зростання використання соціальних мереж є світовим феноменом, незважаючи на геополітичні та культурні особливості різних країн і ступінь поширення Інтернету в них
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи доктор історичних наук, професор кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кравченко Володимир Іванович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55571
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Кириленко А. І.pdfДиплом3.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.