Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55574
Title: Ребрендинг магазину «Pinyotravel» у соціальних мережах
Authors: Ковдря, Ангеліна Сергіївна
Keywords: кваліфікаційна робота
ребрендинг
маркетингові інструменти
соціальні мережі
стратегія
цільова аудиторія
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ковдря А. С. Ребрендинг магазину «Pinyotravel» у соціальних мережах. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 74с.
Abstract: Зміни в конкурентній позиції на ринку можуть вимагати стратегічних змін, зміни позиціонування на ринку, а також вирішення репутаційних питань. Популярність і розвиток social media marketing (від англ. – тип маркетингу для соціальних мереж, далі – SMM) – практик роботи в соціальних мережах та мережі «Інтернет» для деяких кампаній стає певним викликом. Ці основні фактори спонукають компанії до перевизначення ідентичності та актуальності свого бренду шляхом реалізації стратегії ребрендингу. Теоретичне та практичне обґрунтування стратегій ребрендингу на прикладі конкретної кампанії є сьогодні актуальним напрямом дослідження.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук із державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55574
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Ковдря А.С.pdfДиплом2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.