Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55577
Title: Створення і просування сторінки факультету міжнародних відносин в тіктоку
Authors: Левчук, Маргарита Василівна
Keywords: кваліфікаційна робота
соціальні мережі
тікток
бренд
просування
реклама
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Левчук М. В. Створення і просування сторінки факультету міжнародних відносин в тіктоку. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 50с.
Abstract: З розвитком соціальних мереж ринок продажів став охоплювати все більшу аудиторію споживачів. Вивчення впливу реклами на споживача один із найактуальніших напрямів наукових досліджень у наш час. Соціальні мережі стали місцем активного використання рекламних кампаній з просування товарів та послуг, оскільки їх аудиторія з кожним роком збільшується. Факультет міжнародних відносин НАУ розвивається у потоці сучасності і намагається актуалізувати свій зв’язок зі студентами та потенційними абітурієнтами через доступні канали комунікації, зокрема, через соціальні мережі. Водночас, створюючи контент і сторінки у найбільш популярних у молоді соціальних мережах, треба вдосконалювати способи просування та рекламування.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук з державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55577
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Левчук М.В.pdfДиплом1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.