Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55577
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевчук, Маргарита Василівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T07:22:56Z-
dc.date.available2022-06-28T07:22:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛевчук М. В. Створення і просування сторінки факультету міжнародних відносин в тіктоку. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 50с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55577-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук з державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівнаuk_UA
dc.description.abstractЗ розвитком соціальних мереж ринок продажів став охоплювати все більшу аудиторію споживачів. Вивчення впливу реклами на споживача один із найактуальніших напрямів наукових досліджень у наш час. Соціальні мережі стали місцем активного використання рекламних кампаній з просування товарів та послуг, оскільки їх аудиторія з кожним роком збільшується. Факультет міжнародних відносин НАУ розвивається у потоці сучасності і намагається актуалізувати свій зв’язок зі студентами та потенційними абітурієнтами через доступні канали комунікації, зокрема, через соціальні мережі. Водночас, створюючи контент і сторінки у найбільш популярних у молоді соціальних мережах, треба вдосконалювати способи просування та рекламування.uk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкваліфікаційна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectтіктокuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.titleСтворення і просування сторінки факультету міжнародних відносин в тіктокуuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Левчук М.В.pdfДиплом1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.