Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55578
Title: Розробка проєкту піар-кампанії для покращення іміджу країни на міжнародній арені
Authors: Осьмак, Христина Олександрівна
Keywords: кваліфікаційна робота
імідж
просування
цільова аудиторія
піар-кампанія
стратегія
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Осьмак Х. О. Розробка проєкту піар-кампанії для покращення іміджу країни на міжнародній арені.- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 60с.
Abstract: Позитивний імідж країни є засобом економічної конкуренції та інструментом боротьби за визнання, запорукою залучення інвестицій в розвиток країни, області, міста, зростанню туристичних потоків, та розвитку місцевої інфраструктури. Позитивний імідж може покращити міжнародне сприйняття країни та, таким чином, допомогти в укладанні вигідних контрактів, проведенні економічної політики. Негативний імідж, навпаки, може поставити під загрозу встановлення стабільних міжнародних зав’язків та створити основу для майбутніх конфліктів.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат історичних наук, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Кулинич Олександра Іванівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55578
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Осьмак Х.О.pdfДиплом1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.