Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55583
Title: Створення крос-медійної платформи для копірайтерів «Мета - продати текст»
Authors: Семенюк, Анна Михайлівна
Keywords: кваліфікаційна робота
копірайтинг
крос-медійна платформа
контент-аналіз
цільова аудиторія
контент-план
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Семенюк А. М. Створення крос-медійної платформи для копірайтерів «Мета - продати текст».- Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 67с
Abstract: Нова реальність продиктувала оновлені правила робити з медіа. Крос-медійність буквально стерла кордони між традиційними та новими видами медіа. Сучасна контент отримав додатковий прикметник «крос-медійний». З огляду на цей факт, копірайтинг розширив свої можливості. Тепер про хорошого автора говорить наявність власної крос-медійної платформи, де можна подивитися як цей спеціаліст проявляється у комунікації із аудиторією, який матеріал він публікує, яку цінність несе його контент.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи кандидат наук з державного управління, доцент кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Лашкіна Марія Григорівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55583
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти студентів кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Семенюк А. С.pdfДиплом1.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.