Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55627
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMeleshko, Kseniia-
dc.contributor.authorМелешко, Ксенія Русланівна-
dc.date.accessioned2022-06-28T16:35:00Z-
dc.date.available2022-06-28T16:35:00Z-
dc.date.issued2022-06-
dc.identifier.citationMeleshko K. Preliminary design of the mid-range passenger aircraft with up to 250 seats capacity. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2022. - 60 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55627-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis considers, the design of the mid-range passenger aircraft with a capacity of 250 passengers and determine it’s main flight and technical characteristics. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions and engineering calculations to get the technical data of designed aircraft. In a special part, the new design of aircraft floor beam for passenger seats attachment have been developed, which has increased strength compared to analogues and lower cost. To confirm the strength characteristics of the new beam structure using a new material, the analysis of the stress-strain state was performed and meeting of with existing standards was proved. The results of this work can be used in the aviation branch and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractВ процесі написання роботи, було спроектовано та визначено основні льотно-технічні характеристики средньомагістрального пасажирського літака місткістю до 250 пасажирів. Для проектування літака, використовувався метод порівняльного аналізу літаків-прототипів для вибору найбільш обґрунтованих технічних рішень, а також метод інженерних розрахунків для отримання основних параметрів проектування літака. В спеціальній частині обґрунтовано застосування нової балки підлоги літака для кріплення пасажирських крісел, що має підвищену міцність порівняно з аналогами та меншу вартість. Для підтвердження характеристик міцності нової конструкції балки із застосуванням нового матеріалу проведено аналіз напружено-деформованого стану та показано її відповідність існуючим нормам. Результати цієї роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та в навчальному процесі авіаційних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpassenger aircraftuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectpassenger cabin layout,uk_UA
dc.subjectstrength calculationuk_UA
dc.subjectstress-strain analysisuk_UA
dc.subjectПасижарський літакuk_UA
dc.subjectаваніпроект літакаuk_UA
dc.subjectцентрування літакаuk_UA
dc.subjectкомпанування пасажирської кабіниuk_UA
dc.subjectрозрахунок на міцністьuk_UA
dc.subjectаналіз напружено деформованого стануuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titlePreliminary design of the mid-range passenger aircraft with up to 250 seats capacityuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект середньомагiстрального пасажирського літака місткістю до 250 пасажирівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2022_134_MeleschkoKR.pdfBachelor Thesis2.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.