Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТулук, Єлізавета Вячеславівна-
dc.date.accessioned2022-06-29T06:50:54Z-
dc.date.available2022-06-29T06:50:54Z-
dc.date.issued2022-02-
dc.identifier.citationТулук Є.В. Вплив віртуальної реальності на адаптацію підлітків‎ . – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. –64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55645-
dc.descriptionДипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: доктор психологічних наук, доцент, професор кафедри авіаційної психології Яковицька Л.С.uk_UA
dc.description.abstractВ дипломній роботі висвітлені теоретико-методологічні основи дослідження впливу віртуальної реальності на соціально-психологічну адаптацію особистості та описане емпіричне дослідження. Інтернет розглядається як агент соціально-психологічної адаптації особистості та повязані з цим негативні еффекти : негативні залежності, компульсивна (обсесивна) віртуальна поведінка, занурення у світ внутрішніх переживань, зниження потреба в активному навчанні. У якості психодіагностичного інструментарію використані: анкета користувача соціальних мереж Кімберлі Янг (на визначення Інтернет-залежності), опитувальник комунікативних схильностей, методика діагностики суб'єктивного відчуття самотності Д.Рассела–М.Фергюсона, методика Дембо-Рубінштейн в модифікації А.Прихожан (визначення рівня самооцінки), методика О.Кондаша для виявлення рівня тривожності у підлітків. Виявлено, що підлітки, які є активними користувачами соціальних мереж, демонструють суттєві відмінності у прояві таких рис, як страх, почуття самотності (підвищений страх перед ситуацією та самотністю), неадекватна (часто завищенна, рідко занижена) самооцінка.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectінтернет залежністьuk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.titleВплив віртуальної реальності на адаптацію підлітків‎uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тулук Є.В.pdfДипломна робота з пояснювальною запискою718.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.