Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55645
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тулук, Єлізавета Вячеславівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-29T06:50:54Z | - |
dc.date.available | 2022-06-29T06:50:54Z | - |
dc.date.issued | 2022-02 | - |
dc.identifier.citation | Тулук Є.В. Вплив віртуальної реальності на адаптацію підлітків . – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. –64 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55645 | - |
dc.description | Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: доктор психологічних наук, доцент, професор кафедри авіаційної психології Яковицька Л.С. | uk_UA |
dc.description.abstract | В дипломній роботі висвітлені теоретико-методологічні основи дослідження впливу віртуальної реальності на соціально-психологічну адаптацію особистості та описане емпіричне дослідження. Інтернет розглядається як агент соціально-психологічної адаптації особистості та повязані з цим негативні еффекти : негативні залежності, компульсивна (обсесивна) віртуальна поведінка, занурення у світ внутрішніх переживань, зниження потреба в активному навчанні. У якості психодіагностичного інструментарію використані: анкета користувача соціальних мереж Кімберлі Янг (на визначення Інтернет-залежності), опитувальник комунікативних схильностей, методика діагностики суб'єктивного відчуття самотності Д.Рассела–М.Фергюсона, методика Дембо-Рубінштейн в модифікації А.Прихожан (визначення рівня самооцінки), методика О.Кондаша для виявлення рівня тривожності у підлітків. Виявлено, що підлітки, які є активними користувачами соціальних мереж, демонструють суттєві відмінності у прояві таких рис, як страх, почуття самотності (підвищений страх перед ситуацією та самотністю), неадекватна (часто завищенна, рідко занижена) самооцінка. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | віртуальна реальність | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | інтернет залежність | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.title | Вплив віртуальної реальності на адаптацію підлітків | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тулук Є.В.pdf | Дипломна робота з пояснювальною запискою | 718.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.