Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалахтар, Валентина Візіторівна-
dc.contributor.authorBalakhtar, Valentyna-
dc.date.accessioned2022-06-29T11:54:25Z-
dc.date.available2022-06-29T11:54:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБалахтар В.В. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування професійної компетентності особистості фахівця соціальної роботи / В. Балахтар // Інформаційні технології і засоби навчання. – Національна академія педагогічних наук України, 2018. – Том 66, №4. – С. 93-103uk_UA
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55686-
dc.description.abstractПроблема формування компетентності фахівця соціальної роботи є, була і залишається складною проблемою, яка потребує максимально швидкого розв’язання. Нині зростає потреба в підготовці фахівців соціальної сфери, які б відзначалися чітко вираженою професійною спрямованістю, високим інтелектуальним рівнем, творчістю, здатністю до постійного розвитку, вдосконалення, аналізу проблем вразливих категорій населення, планування роботи як соціальних працівників, так і соціальної служби загалом, відданістю загальнолюдським і національним ідеям тощо. Необхідністю якісної освіти майбутніх фахівців соціальної роботи в Україні зумовлено перегляд методів і форм, принципів та підходів до їх навчання. У статті обґрунтовується необхідність використання інформаційнокомунікаційних технологій в освітньому процесі, адже нині фахівець соціальної роботи має бути конкурентоспроможним на ринку праці, уміти успішно вирішувати проблеми різного характеру в системі «людина-люлина», спираючись на вміння спілкування й співробітництва з різними категоріями населення, прагнути досягнути цілісного розвитку власної особистості та діяльності, набути компетентності, майстерності, професіоналізму, оскільки найбільшою цінністю нинішнього суспільства є людина, її сутність, індивідуальні особливості. Упровадження в навчальний процес інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню професійної компетентності майбутнього фахівця соціальної роботи та є об’єктивним процесом розвитку освіти. Визначаються перспективні напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій: які можуть бути як об’єктом вивчення, так і засобом навчання. Представлено результати опитування фахівців соціальної роботи з питань отримання практично-орієнтованих знань та навичок.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of forming the competence of a specialist in social work has always been a complex issue that needs to be addressed as rapidly as possible. At present there is a growing demand for specialists in the social sphere, characterized by a clearly defined professional focus, high intellectual level, creativity, the ability to constant development and improvement, analyze the problems of vulnerable population groups, plan the work of both social workers and the social service in general, dedication to human, national ideas etc. The provision of quality education for prospective specialists in social work in Ukraine requires the revision of methods and forms, principles and approaches to their training. The article justifies the necessity of using the information and communication technologies in the educational process, as modern social workers should have a competitive advantage in the labor market, be able to respond efficiently to the problems in the human-human system relying on their own ability to communicate and cooperate with various categories of population, and at the same time striving to achieve a holistic development of one's own personality and professional activity, acquire competences, skills, professionalism. Nowadays the human person, with their essential nature and subjectivity is the highest objective of society. The introduction of information and communication technologies into the training promotes the development of professional competences of the future social workers and is an arms-length process of education development. Prospective trends of using information and communication technologies are determined as following: they can be both the object of study and the means of instructions. The results of a survey among specialists in social work on obtaining practical-oriented knowledge and skills have been presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія педагогічних наук Україниuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectфахівець соціальної роботиuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectInternetuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectspecialist in social workuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.titleВплив інформаційно-комунікаційних технологій на формування професійної компетентності особистості фахівця соціальної роботиuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of information and communication technologies for forming professional personal competence of social work specialistuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc64-051:005.336.2uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.